חדשות בארץ

"מחנך דגול, אוהב תורת ישראל": נפטר הרב זאב קרוב

לאחר מאבק ממושך במחלה קשה, בגיל 59 בלבד, הלך לעולמו מי שכיהן כראש ישיבת קרני שומרון. שרת המשפטים: "שילב תורה ועשיה ציבורית". איגוד ישיבות ההסדר ספד: "גידל דורות של תלמידים לפעול למען עם ישראל"

  • א' שבט התשע"ח
הרב זאב קרוב (צילום: יח"צ)הרב זאב קרוב (צילום: יח"צ)
אא

הרב זאב קרוב נפטר הבוקר (רביעי) לאחר מאבק ממושך במחלה קשה. הוא הותיר אחריו אשה ושבעה ילדים. הרב, בן 59 במותו, למד במשך שנים רבות בישיבת "קרני שומרון" ובהמשך התמנה לתפקיד ראש הישיבה. הלווייתו תצא בשעה 13:30 מישיבת קרני שומרון. הרב קרוב הוא אביו של אהרון קרוב, הפצוע הקשה ביותר במבצע "עופרת יצוקה", פציעה בעקבותיה כתב את הספר "בלבב פנימה". הוא חיבר חמישה ספרים ידועים, הפופולרי בניהם הוא "דע מה שתשיב לעצמך". בין היתר היה הרב קרוב אחד ממייסדי בית המדרש "יחד" ברעננה.

שרת המשפטים איילת שקד מסרה: "הרב זאב קרוב היה מגדלור בציונות הדתית ששילב תורה ועשייה ציבורית כחלק בלתי נפרד זה מזו. הרב קרוב, אישיות בלתי רגילה, מחנך דגול, התמודד בצורה מעוררת כבוד עם פציעת בנו אהרון במבצע עופרת יצוקה, ועד הרגע האחרון לא מש מתחושת השליחות שליוותה אותו לאורך חייו. זכיתי לפעול לצדו בפעילויותיו הציבוריות וראיתי מקרוב את התמסרותו למען הכלל. יהי זכרו ברוך".

"היום עם ישראל איבד את אחד מטובי בניו", אמר שר החינוך נפתלי בנט. "הרב זאב קרוב, רב ואיש חינוך בכל נימי נפשו, שתמיד האיר עלינו במידת העין הטובה שלו. הרב תמיד שמר על אופטימיות והביט על המציאות מתוך אמונה גם בזמנים הקשים ביותר בעת שהתמודד עם המחלה בשלוש השנים האחרונות ובכל שלבי השיקום של בנו אהרון. אהב את עם ישראל אהב את ארץ ישראל ואהב את תורת ישראל. יהי זכרו ברוך".

איגוד ישיבות ההסדר מסר כי הוא "אבל על פטירתו של הרב זאב קרוב זצ"ל. מחנך, סופר ומרצה בחסד עליון שגידל דורות של תלמידים לחיות ולפעול למען עם ישראל. הרב קרוב היה מנושאי תורת ארץ ישראל ודגל ישיבות ההסדר. איש של אמונה שלימד תורה גדולה וחי חיים שלמים של שליחות . יהי זכרו ברוך".

תגיות:פטירההרב זאב קרוב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה