בריאות ותזונה

מילה של רופא: לא תאמינו מה יקרה לגופכם אם תאכלו כף אחת מזה, על קיבה ריקה

ד"ר אקס הוא דמות פופולרית ביותר בארה"ב, ומוביל לא מעט תוכניות אירוח ברדיו אל עבר מהפכה בריאותית חדשה. לדבריו, מרקחת של דבש ושום פועלת לטובתנו במישורים רבים - החל מניקוי עור מהרעלים והלכלוך שמצטבר בו, דרך ירידה אינטנסיבית במשקל

מרקחת שום ודבש (צילום: shutterstock)מרקחת שום ודבש (צילום: shutterstock)
אא

שום ודבש - נדמה שתקצר היריעה מלהכיל את כל היתרונות הבריאותיים שיש לכל אחד מהם בנפרד, ולשניהם גם יחד. מה יקרה לגופכם אם תצרכו כף אחת ביום של מרקחת זו? מלבד העובדה שמדובר בקטליזטור רציני להשלת קילוגרמים עודפים מהגוף, לפניכם סוללת היתרונות שאותם מונה רופא אמריקני בשם ד"ר ג'וש אקס, באחת מתוכניות הרדיו שלו. 

ד"ר אקס הוא דמות פופולרית ביותר בארה"ב, ומוביל לא מעט תוכניות אירוח ברדיו אל עבר מהפכה בריאותית חדשה. לדבריו, מרקחת זו של דבש ושום פועלת לטובתנו במישורים רבים - החל מניקוי עור מהרעלים והלכלוך שמצטבר בו, דרך ירידה אינטנסיבית במשקל, הודות לחילוף החומרים המהיר שהיא מבצעת בגוף. 

יתרונות נוספים של המרקחת: הורדת רמת הכולסטרול הרע בגוף, שמירה על בריאות הלב, שיפור תפקודי מוח לרבות זיכרון וביצועים קוגניטיביים, שמירה על בריאות וחיטוי מערכת העיכול ועוד. 

להכנת המרקחת המדוברת, יש לקצוץ כחצי ראש שום אל תוך צנצנת ולהוסיף חצי כוס דבש. שמרו את הצנצנת במקרר כיומיים, ולאחר מכן צרכו ככף אחת בכל בוקר, רצוי על קיבה ריקה. לדבריו, מדובר בנוסחה ש"היתרונות שבה מורגשים כבר בחודשים הראשונים לצריכה", אולם אין זה מתאים לאנשים שסובלים ממחלות כרוניות כאלה ואחרות.

תגיות:מרקחתשוםדבשד"ר אקס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה