בריאות ותזונה

שתתה משקה מוזר במשך חודשים ואף אחד לא הבין למה - עד עכשיו

אנשים רבים ברחבי העולם, ובפרט ילדים - נוהגים למצוץ לימונים בשקיקה ולעתים להוסיף להם גם מלח ופלפל שחור. בלוגרית אמריקאית שיצאה לבדוק את התופעה לאחר שחבריה צחקו עליה שהיא שותה את ה'משקה המוזר' הזה - חזרה עם ממצאים משמחים במיוחד

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אנשים רבים ברחבי העולם, ובפרט ילדים - נוהגים למצוץ לימונים בשקיקה ולעתים להוסיף להם גם מלח ופלפל שחור. נכון, מדובר ברכיבים נלווים שרובנו מוסיפים לסלט או לתבשילים, אבל גם אני כילדה זוכרת את עצמי במושב של סבא עזר ז"ל בשומרה, מטפסת על עץ הלימון ומחפשת לימון גדול במיוחד שעליו אוכל לפזר כמה שיותר מלח ופלפל. אני עוד יכולה לשמוע עד היום את כעסם של המבוגרים שנהגו לומר לי עד כמה זה לא בריא, אולם כעת - בזכות מאמר מדהים שפורסם בעשרות אתרים שוחרי בריאות באנגלית, החששות שלי מאז קצת מתפוגגים. 

אחת הבלוגריות הרגיעה אותי במיוחד כאשר אמרה כי היא נוהגת לשתות את המשקה הזה כבר חודשים רבים ובתחילה אף אחד לא האמין לה שמדובר במשקה שיכול להקל בצורה משמעותית לפחות על תשע בעיות בריאות. "החברים שראו שאני עושה את זה, נהגו להסתכל עליי בצורה מוזרה. הם צחקו ואמרו שיש לי 'קיבה מברזל' אם אני מסוגלת לשתות פצצה כזו שמכילה בו זמנית חמיצות, חריפות ומליחות", היא כותבת ומוסיפה: "אני חקרתי את הנושא הזה במשך חודשים, וכמי שאמונה על הבריאות שלכם - אתם לא באמת חושבים שאני מנסה למכור לכם בלופים בבלוג שלי, נכון? בכל אופן, אני רוצה להאמין שלא. 

"הרכיבים הללו כשהם באים יחד הם יותר טובים מהרבה תרופות אחרות שאני מכירה, והיי... זה עולה הרבה פחות כסף - אז למה לא נסות בעצם?", היא מסכמת ופורשת לפני קוראיה את שלל הבעיות שהמשקה הזה פתר אצלה, מבלי להזדקק לתרופות. "בחילות, כאבי שיניים, צינון בעקבות שפעת, סיוע בירידה במשקל, הקלה על כאבי גרון, פצעי פה ויראליים, הקלה על אבני מרה והוצאתם בדרך טבעית, הקלה על התקפי אסתמה שמהם אני סובלת ועוד. 

"רבע כוס לימון סחוט, רבע כפית מלח, רבע כפית פלפל שחור - זה מה שאני שותה כל בוקר, ומרגישה פשוט נהדר. לפעמים אני שותה את זה על קיבה ריקה, אבל זה פחות מומלץ בשל התחושה הרעה שזה יכול לגרום לכם אחר כך. אני כבר רגילה וזה פחות מפריע לי, אבל למי שלא רגיל כדאי לצרוך את המשקה על קיבה מלאה, כעשרים דקות אחרי שסיימתם לאכול".

תגיות:מחלותמשקהמוזרבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה