בריאות ותזונה

הרופא שעצתו משגעת את הרשת: "עסו את הנקודה הזו באוזן - והלחץ הנפשי ייעלם"

כשד"ר מארק סנדומירסקי, רופא פסיכיאטר מרוסיה, חלק את העצה הזו באחד המאמרים שלו, הוא לא חשב שהיא הולכת להפוך לויראלית - בכמה וכמה שפות. ד"ר סנדומירסקי הוא רופא שמתמחה בריפוי שלל בעיות נפשיות - בעזרת לחיצות על נקודות שונות באוזן. קראו בפנים על הנקודה באוזן שעל ידי עיסוי שלה זוכים להעלים לחץ ומתח נפשי

נקודת ’שן-מן’ שעליה יש ללחוץ כדי להעלים את הלחץ נקודת ’שן-מן’ שעליה יש ללחוץ כדי להעלים את הלחץ
אא

כשד"ר מארק סנדומירסקי, רופא פסיכיאטר מרוסיה, חלק את העצה הזו באחד המאמרים שלו, הוא לא חשב שהיא הולכת להפוך לויראלית - בכמה וכמה שפות. ד"ר סנדומירסקי הוא רופא שמתמחה בריפוי שלל בעיות נפשיות - בעזרת לחיצות על נקודות שונות באוזן. 

בהרצאות שלו הוא מדבר רבות על לחץ, חרדות, ואפילו כאב נפשי עמוק יותר שבא לידי ביטוי בכל מיני מחלות פיזיות. לדבריו, הוא משתמש בנקודה באוזן שברופאה הסינית נקראת 'שן מן' או בתרגום חופשי - 'השער לגן עדן'. לחיצה על אותה נקודה משחררת בגוף בוסט של אנרגיה טובה וחיובית, שלדברי הסינים, לא רק משחררת לחצים כי אם גם יעילה ביותר בטיפול נגד התמכרויות ודלקות שונות. 

איך מטפלים?

ד"ר סנדומירסקי ממליץ על עיסוי של הנקודה בעזרת מקל אוזניים שכותנה רכה בקצהו, תוך כדי נשימות עמוקות ואיטיות. "כשאתם נושפים את האוויר הסתכלו ימינה, וכשאתם שואפים אוויר -הסתכלו שמאלה". לטענתו השיטה הזו הוכחה במספר מחקרים כמפחיתה לחצים ו'קוטלת' רגשות ומחשבות הרסניים. את השיטה שלו הוא מכנה 'פסיכו-רפלקסולוגיה' ולדבריו היא משחררת מתחים 'בצורה שלא תיאמן'. 

יש לחזור על הטכניקה הזו בכל פעם שמרגישים לחוצים או בכל לילה, לפני שהולכים לישון - "ואתם עוד תודו לי על השינוי הגדול שתראו בחייכם", מבטיח ד"ר סנדומירסקי. 

תגיות:טיפוללחץאוזןעיסוידאגה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה