בריאות ותזונה

מה יקרה לגופכם אם תשתו מי כורכום חמים במשך חודש?

גולשת מבריסטול שבאנגליה צרכה משקה כורכום מיוחד במשך שנה. מה קרה לגופה לאחר מכן, ומה עוד מכיל המשקה - חוץ מכורכום? קראו בפנים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

עוד סיבה להתחיל לשתות כורכום על הבוקר: גולשת תושבת בריסטול שבאנגליה, לא חשבה שהניסוי הזה הולך לשנות את חייה ואת חייהם של עשרות אלפי גולשים ברחבי העולם, בעקבותיה. 

עד לאותו ניסוי סבלה הגולשת האנונימית מבעיות שונות במערכת העיכול, אך הבעיה היותר גדולה שלה הייתה דלקת פרקים ממנה סבלה במשך שנם ארוכות - ודווקא משקה הכורכום אותו קיבלה מרופא הומאופת שלה, עזר לה משמעותית בהקלה על הכאבים. 

"רמת החומציות שלי היום היא מעולה, וזה אומר שהגוף שלי אלקלי, אבל לא הייתי משיגה את כל השיפורים בבריאות אלמלא משקה הפלא שלי", היא אומרת. "כוס אחת של מי כורכום מדי בוקר, על קיבה ריקה".

את המנהג הזה היא מאמצת כבר למעלה משנה, ומדווחת על "תחושת אנרגיה מדהימה שלא הרגשתי לפני כן". רבים מהמטפלים והרופאים מייחסים לכורכומין - הרכיב הפעיל שבתבלין, את יכולות הריפוי המדהימות הללו, שבין היתר מאטות את תהליך ההזדקנות של הגוף. 

מעלותיו הרבות של הכורכום כבר הוזכרו כאן רבות בעבר, אך נמנה אותן שוב בקצרה: שומר מפני אלצהיימר ודמנציה, משפר את תפקודי מערכת העיכול, לוחם בדלקות כרוניות, מונע התפשטות תאים סרטניים בגוף, מקטין תופעות לוואי בדלקות פרקים ומפחית את הכאב, מונע היווצרות קרישי דם, מסייעת בסוכרת סוג 2, ועוד. 

הגולשת משתפת את הסוד שלה וכותבת כי אין מדובר במשקה שמבוסס על כורכום לבדו. "קראתי במאמר כלשהו שכורכום בשילוב עם פלפל שחור ומים חמים, זו הדרך הטובה ביותר להקל על כאבי הפרקים שלי וזה מה שעשיתי. כוס מים חמים, כפית פלפל שחור שטוחה וכפית כורכום. אני מכינה אתכם שמדובר במשקה נוראי במיוחד, אבל הוא עשה פלאים לגוף שלי ועל כך אני אסירת תודה".

תגיות:מים חמיםמשקהכורכוםבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה