חדשות בעולם

מצמרר: לפני שלוש שנים כתב פוסט ניחום למשפחת ששון, היום מספיד את משפחתו שלו

לפני שלוש שנים, כשאיבדה משפחת ששון את שבעת ילדיה בשריפה - יוסי אזן פרסם פוסט נוגע בעמוד הפייסבוק שלו. היום, כשהוא מוביל את רעייתו ושלושה מילדיו לדרכם האחרונה - המילים הללו מקבלות משמעות מצמררת 

בית משפחת אזן לאחר השריפה (צילום: מתוך טוויטר)בית משפחת אזן לאחר השריפה (צילום: מתוך טוויטר)
אא

מצמרר: שלוש שנים בלבד לאחר האסון של משפחת ששון, ששבעת ילדיה נספו בשריפה שפרצה בביתם - אסון זהה נוסף מכה באותה השכונה, הפעם אצל משפחת אזן. אז, כששמע יוסי אזן על האסון של משפחת ששון, כתב בעמוד הפייסבוק שלו פוסט שמקבל כעת משמעות כבדת משקל: "זה דבר שאי אפשר להבין. אני מכיר את המשפחה, שלושה מהילדים שלהם לומדים עם הילדים שלי בכיתה".

לדאבון הלב, אתמול (ב') הוביל יוסי אזן את רעייתו ושלושת ילדיו אל דרכם האחרונה, לאחר שנספו בשריפה שפרצה בביתם כתוצאה מחנוכייה דולקת. משפחת אוזן מתגוררת בשכונת פלטבוש שבברוקלין, ניו יורק, וחוקרים שבדקו את נסיבות האירוע קבעו הבוקר כי מדובר בשריפה שנוצרה כתוצאה מחנוכייה דולקת שהושארה ללא השגחה. 

בבית אמנם היו גלאי עשן שפעלו כראוי, אך לדאבון הלב זה לא מנע מהשריפה להשתולל ולגבות את חייהם של האם אליזה (לוזה) - בתו של הרב חמרה שהתגורר בחולון בעבר, ושלושת הילדים משה בן ה-11, יצחק הלל בן השבע והילדה הנרייט לאה בת השלוש יהי זכרם ברוך. 

אב המשפחה יוסי (יוסף בן אהובה מסעודה) נפצע באורח קשה מאוד כשניסה לחלץ את הילדים מבין הלהבות, ושני ילדיו הבוגרים - אף הם נפגעו באורח קשה ועדיין מאושפזים בבית החולים. 

ה'ניו יורק טיימס' וכלי תקשורת אחרים בארה"ב - עיטרו את אב המשפחה בשבחים רבים וכינוהו 'גיבור', בשל ניסיונות ההצלה החוזרים ונשנים שלו להציל את משפחתו. לאחר שהצליח להוציא מזירת האסון שניים מילדיו הבוגרים, שב האב בשנית אל תוך הלהבות - אך עוצמת האש הייתה חזקה וגדולה מדי. "זו הייתה שריפת ענק, והאבא עמד בכניסה לבית. הוא היה מכוסה כולו בפיח שחור, זה לא יאומן", סיפר אחד מעדי הראייה. 

תגיות:חנוכייהאסוןשריפהפלטבוש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה