פיתוח האישיות

רוצים להיראות חביבים יותר כלפי בן שיחתכם? זוהי תנועת הגוף שתעזור לכם

מחקר חדש ביפן קובע את תנועת הגוף, בה יש להשתמש כאשר רוצים להיראות חביבים כלפי הצד השני בעת שיחה. מהי אותה תנועה? התשובה בפנים

  • כ"ג כסלו התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

על פי מחקר שנערך באוניברסיטה ביפן, נקבע כי הנהון בראש יגרום לבעל שיחתכם לחשוב עליהם כפתוחים וחביבים יותר. את תנועת ההנהון יש לבצע במינון נכון בשלבי השיחה, ולשלב אותה באופן טבעי, בין שאר תנועות הגוף הרגילות.

החוקרים שערכו את המחקר, ג'ון-איצ'ירו קוואהרה מאוניברסיטת הוקאידו וטקאיוקי אוסוגי מאוניברסיטת ימאגאטה ביפן, דרשו מ-49 בני אדם מעל גיל 18, להביע דירוג בדמויות ממוחשבות שהנהנו בראשן, הנידו ראשן לאות שלילה, או נשארו נטולי תנועה. כל דמות קיבלה ממשתתפי המחקר ציון הנע בין 0-100 על קריטריונים המדרגים את מידת האטרקטיביות, החביבות והנגישות של אותה דמות.

תוצאות המחקר העלו כי הדמויות החביבות יותר, הן הדמויות המהנהנות, כאשר הפער בינן לבין שאר הדמויות היה ב-30% יותר, ואילו בקטגוריית הנגישות, הפער היה ב-40%.

לדברי קוואהרה, הנהון מביא אנשים לחבב יותר את אישיות האדם, מאשר את החיצוניות שלו. יש להדגיש כי יש סיכויים שאם המחקר הבינלאומי היה נערך גם בארצות אחרות, התוצאות היו שונות.

"החלת המסקנות המחקריות הללו על הכלל צריכה להיעשות בזהירות", מציין החוקר קוואהרה, "משום שבניסוי שלנו השתמשנו רק בדמויות נשיות ממוחשבות, ויש להעמיק את המחקר כך שיכלול גם דמויות גבריות ופנים של אנשים אמיתיים ולא ממוחשבים, כמו גם לבדוק כיצד זה משפיע על אנשים מרקע תרבותי שונה".

תגיות:שמחהתנועות גוף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה