חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: שלג בחרמון. האתר נפתח הבוקר למבקרים

זעם עצום בעולם הערבי בעקבות הכרזתו של טראמפ, ארה"ב ביקשה מישראל להגיב באיפוק, ו-20 ערבים שהשתתפו בניסיון הלינץ' ביהודים נעצרו במהלך הלילה. כל מה שחשוב לדעת

(צילום ארכיון: פלאש 90)(צילום ארכיון: פלאש 90)
אא

חדשות

נאומו ההיסטורי של טראמפ: "היום אנחנו מכירים סוף סוף במובן מאליו". נשיא ארה"ב הכיר בירושלים בבירתה של מדינת ישראל, הביע תמיכה בפתרון שתי המדינות רק אם שני הצדדים יסכימו על כך, ואמר שסגנו מייק פנס יגיע לאזור בימים הקרובים. לנאום המלא – לחצו כאן.

התגובות בארץ ובעולם על הכרזתו של טראמפ: בעולם הערבי מגנים בחריפות את נאומו ההיסטורי של טראמפ. "שונא האדם השליך גפרור על המזרח התיכון, והרס כל סיכוי לשלום בין העמים". להרחבה, לחצו כאן.

הבוקר שאחרי הכרזת טראמפ: ארה"ב ביקשה מישראל להגיב באיפוקמחלקת המדינה שיגרה לשליחיה בישראל ובאירופה הוראות לשיחות שינהלו עם גורמים רשמיים במדינותיהם. השליחים התבקשו להסביר לנציגים הישראלים כי על אף שהנאום ירגש ויתקבל בברכה - עליהם להגיב באיפוק מחשש לנקמה נגד ארה"ב. "אתם נמצאים בעמדת מפתח, תדגישו שהריבונות בירושלים עוד תעלה לדיון".

במהלך הלילה ירד שלג באתר החרמון: במפלס התחתון גובה השלג הוא שני סנטימטרים. האתר צפוי להיפתח במהלך הבוקר למבקרים. הכניסה תהיה ללא תשלום.

20 ערבים מקוצרא נעצרו במבצע ליליהערבים שנעצרו חשודים בניסיון הלינץ' ביהודים ובהתפרעויות שאירעו בימים האחרונים, במהלכן גלגלו סלעים לעבר יהודים וכוחות צה״ל.

פיצויי ענק מהרש"פ למשפחת הנרצחהרשות הפלסטינית תשלם שלושה מיליון ש"ח למשפחתו של עמוס מנטין הי"ד שנרצח בפיגוע טרור. המחבל ביצע את הפיגוע לאחר "מחנה" של הרשות.

 

מזג האוויר

היום: בשעות הבוקר עדיין ייתכנו גשמים קלים בצפון הארץ ובמרכזה. תחול ירידה קלה בטמפרטורות ויוסיף להיות קר מהרגיל לעונה. בלילה יהיה קר מהרגיל לעונה. קיים חשש מקרה בעמקים.

שישי: יהיה נאה עד מעונן חלקית, תחול עלייה קלה בטמפרטורות אך הן עדיין תהיינה נמוכות מהרגיל לעונה. בלילה חשש מקרה באזורים המועדים.

שבת: יהיה נאה בדרך כלל, הטמפרטורות יעלו והלחות תרד. בשעות הבוקר תנשבנה רוחות מזרחיות ערות בהרי הצפון.

ראשון: יהיה מעונן בעננות בגובה רב. תחול עלייה קלה בטמפרטורות, בשעות הבוקר ינשבו רוחות מזרחיות ערות בצפון ובהרים.

תגיות:כותרות ב-60 שניותחרמוןהכרזהזעם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה