חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: פיגוע בתל אביב סוכל בס"ד ברגע האחרון

טראמפ צפוי להודיע שירושלים היא בירת ישראל, מבנה בן אלפי שנים התגלה בשטח אש של צה"ל, והאם השכולה התפרצה בכנס השמאל. כל מה שחשוב לדעת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חדשות

סוכל פיגוע ברגע האחרון: בפתח התחנה המרכזית בתל אביב נתפסו, בס"ד, שני פלסטינים שעוררו את חשדם של המאבטחים. בחיפוש בכליהם, נמצא ברשותם סכין.

טראמפ צפוי להודיע שירושלים היא בירת ישראל: ממידע שהגיע לישראל עולה כי הנשיא יכריז שהנחה את אנשיו להיערך להעברת השגרירות לירושלים. הצעד יאפשר לו לא לחתום על הצו שמשאיר את השגרירות בתל אביב. המלך עבדאללה הזהיר: זה יהיה תירוץ לטרוריסטים.

שר הבריאות לשעבר ליצמן הגיש הצעת חוק ראשונה מאז התפטרותו, לפיה יבוטלו הטבות השכר לעובדים בשבתות.

מבנה בן 2,200 שנה התגלה בשטח אש של צה"ל: מבנה מרשים בן 2,200 שנה מהתקופה ההלניסטית התגלה בחפירה ארכיאולוגית של רשות העתיקות והאוניברסיטה העברית. בתוך המבנה נמצא מזבח נדיר שמעוטר בתבליט שור.

מגעים מתקדמים לסיום המשבר בין ישראל ובין ירדן: משרד החוץ, בראשות ראש המוסד יוסי כהן, מגבש מתווה שיחזיר את היחסים בין שתי המדינות למסלולם התקין. להרחבה, לחצו כאן.

האם השכולה התפרצה לכנס השמאל: מירב חג'אג', אמה של סגן שיר חג'אג' הי''ד שנרצחה לפני 11 חודשים בפיגוע בארמון הנציב, הביעה מחאה נגד הארגון שמסייע למשפחות מחבלים.

פיונגיאנג פרסמה תיעוד של שיגור הטיל הבליסטי המתקדם. ובמקביל שגרירת ארה"ב באו"ם ניקי היילי תקפה בחריפות את המשטר המבודד: "צעדיה של צפון קוריאה מובילים למלחמה שאנחנו לא מעוניינים בה".

 

מזג האוויר

היום: יהיה מעונן חלקית עד בהיר עם עלייה קלה בטמפרטורות.

שישי: ייעשה בהיר ותחול עלייה נוספת בטמפרטורות, בעיקר במישור החוף, בשפלה ובצפון הנגב, והן תהיינה גבוהות מהרגיל לתקופה. בצפון הארץ יינשבו רוחות מזרחיות ערות.

שבת: הטמפרטורות יוסיפו לעלות וייעשה חם מהרגיל לעונה ויבש, בעיקר בחוף, בשפלה ובצפון הנגב.

ראשון: יוסיף להיות חם מהרגיל לעונה ויבש ברוב אזורי הארץ.

תגיות:כותרות ב-60 שניותפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה