חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: משפחת גולדין זועמת - החלטות הקבינט לא מיושמות

ישראל מוכנה לשתף פעולה עם מצרים נגד הטרור, ארה"ב לא תסגור את נציגות אש"ף, ונמשכות התפילות לרפואתו של הגראי"ל שטיינמן. כל מה שחשוב לדעת

הדר גולדין ואורון שאול (צילום: דובר צה"ל, פייסבוק)הדר גולדין ואורון שאול (צילום: דובר צה"ל, פייסבוק)
אא

חדשות

בשל חילולי השבת הכואבים, שר הבריאות ליצמן יתפטר הבוקר מתפקידו: טלטלה בקואליציה בעקבות התפטרותו של שר הבריאות. בסביבתו של ראש הממשלה בוחנים את האפשרות לחוקק חוק מיוחד שיעקוף את פסיקת בג"ץ אשר לא אפשרה לליצמן לכהן כ"סגן שר במעמד שר". להרחבה, לחצו כאן.

מתווה כץ: 1.98 מיליארד ש"ח לנכים: בהנחיית שר העבודה והרווחה חיים כץ, הביטוח הלאומי גיבש מתווה להעלאת קצבאות הנכות לפעימה ראשונה בגובה 1.98 מליארד ש''ח.

בישראל מבהירים: "מוכנים לשתף פעולה עם מצרים נגד הטרור": אחרי פיגוע הטרור המשולב במצרים, שהביא למותם של מאות אנשים, אמר גורם ביטחוני בכיר כי ישראל מוכנה לשתף פעולה עם מצרים במאבק נגד ארגון דאעש בסיני.

ארה"ב לא תסגור את נציגות אש"ף: האמריקנים שינו החלטה קודמת שקיבל הנשיא, אשר התקבלה בשל מאמצי הנציגות להביא להעמדה לדין של ישראלים בהאג.

מצבו של הרב שטיינמן - קשה אך יציב: מצבו של הרב שטיינמן עדיין מוגדר כ"קשה אך יציב", ולא חל שינוי ניכר במצבו. עם ישראל מתבקש להמשיך ולהתפלל לרפואתו. להרחבה, לחצו כאן.

"החלטות הקבינט לא מיושמות": משפחת גולדין מבקשת מבג"ץ לקיים דיון בעתירה שהגישה, זאת בעקבות "עובדות חדשות" שהתגלו למשפחה במסגרת תשובת המדינה לעתירה.

 

מזג האוויר

היום: יהיה מעונן בעננות בגובה רב ובינוני. בבוקר ינשבו רוחות מזרחיות ערות בהרי הצפון. לקראת הצהריים צפויים ממטרים מקומיים מלווים בסופות רעמים יחידות בעיקר במרכז הארץ ובדרומה. קיים חשש משיטפונות בנחלי מדבר יהודה וים המלח והצפות במישור החוף הדרומי.

שני: יהיה מעונן חלקית עד מעונן ותחול ירידה קלה בטמפרטורות. לאורך החוף עדיין צפויים גשמים מקומיים, ברובם קלים.

שלישי: צפוי להיות על פי התחזית מעונן חלקית ותחול עלייה קלה בטמפרטורות.

רביעי: יהיה מעונן חלקית ותחול ירידה קלה של הטמפרטורות. ייתכנו גשמים מקומיים בצפון הארץ ולאורך החוף.

תגיות:ליצמןהתפטרותשר הבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה