חדשות בארץ

6 שנים אחרי הפיגוע: הנערה שנפצעה קשה הלכה לעולמה

בפיגוע שהתרחש בתשע"א (2011) נפצעה הודיה (אודליה נחמה) אסולין הי"ד, אז בת 14, באורח קשה. מאז לא שבה להכרתה והבוקר נפטרה

  • ד' כסלו התשע"ח
בעיגול: הודיה נחמה אסולין ז"ל (באדיבות המשפחה)בעיגול: הודיה נחמה אסולין ז"ל (באדיבות המשפחה)
אא

שש שנים לאחר שנפצעה קשה בפיגוע בתחנת האוטובוס שליד בנייני האומה בירושלים - ומאז לא שבה להכרה - הלכה הבוקר (רביעי) לעולמה הודיה (אודליה נחמה) אסולין הי"ד. אסולין, תושבת מבוא חורון, הייתה בת 14 כשנפצעה קשה ממטען שהתפוצץ ליד טלפון ציבורי בכניסה לירושלים.

הודיה, תלמידת אולפנת 'תהילה', היתה במקום עם חברה ונפצעה קשה. מאז ועד היום לא שבה להכרתה, והיא טופלה במסירות תחת השגחה צמודה. בשבועיים האחרונים חלה החמרה במצבה והלילה נפטרה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

הלוויתה תתקיים היום (רביעי) במבוא חורון בשעה 13:30.

הפיגוע אירע ב-23 במרס 2011 כאשר פיצוץ עז החריד את אזור הכניסה לירושלים סמוך לשעה 15:00. המחבל, חסין עלי חסן א-קואסמה, הטמין מטען בתחנת אוטובוס בבנייני האומה צמוד לקיוסק. מהפיצוץ נהרגה תיירת ועוד 68 אזרחים נפצעו, בהם גם אסולין שהיתה בת 14. על המחבל נגזר מאסר עולם ועוד 60 שנות מאסר.

בעבר, סיפרה אמה, מיכל, לערוץ 7 כי "אנחנו ממשיכים להתפלל ולצפות לישועות ומודים לציבור הרחב שמתפלל בעבורה. התפילות הן דבר מאוד חשוב עם כל מה שהיא עוברת, ההתמודדויות לא פשוטות ורואים שכח התפילות הוא הדבר היחיד שיכול לעזור לה".

"היא נולדה בשבתות הנחמה ולכן קראנו לה אודליה נחמה. אודליה עדיין מחוסרת הכרה אבל אנחנו אמונים על כך שלציבור יש כח גדול, תפילות של ציבור זה משהו עם הרבה כח. אנחנו גם לומדים מכך שבעצם אודליה היא לא מקרה פרטי שלנו, למרות שהיא הבת שלנו שגידלנו וטיפחנו, היא שליחה של עם ישראל שבגופה ספגה מהלומה גדולה".

אסולין הוסיפה כי "כל התפילות על אודליה מחזקות גם אותנו להמשיך הלאה כהורים ולמלא את השליחות שלנו, כי אודליה הייתה שליחה של עם ישראל ואנחנו עכשיו צריכים להיות שליחים שלה".

תהא  נשמתה צרורה בצרור החיים, וה' יקום דמה במהרה.

תגיות:פטירהירושליםאוטובוספיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה