חדשות בארץ

קרוב מתמיד: האם אהוד ברק חוזר לפוליטיקה?

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, הביע בעבר את תמיכתו באבי גבאי, אך אתמול התברר כי ברק שינה את דעתו, והכריז על עצמו כמועמד הראוי ביותר לראשות מפלגת העבודה: "אני היום יותר בשל וכשיר להוביל את מדינת ישראל"

  • כ"ז חשון התשע"ח
אא

לפני חודשים מספר הביע אהוד ברק את תמיכתו באבי גבאי, כמתמודד הראוי ביותר לראשות מפלגת העבודה, ואף החמיא לו באמרו: "אילו היתה קמה ועדת איתור לראשות הממשלה והיתה לוקחת את הפרטים האישיים של יאיר לפיד ואבי גבאי, היא היתה בוחרת באבי גבאי". עם זאת, בראיון לחדשות 2 שינה ברק את דעתו, והכריז על עצמו כמועמד הראוי יותר מבין כל המתמודדים.

כה דבריו: "אני לא צריך חיזוקים, אני מספיק לא צנוע בשביל להבחין שבאופן אובייקטיבי מבחינת רקורד, ניסיון, מוכרות בינלאומית, היכרות עם בעיות הביטחון, מדינאות וכלכלה, אני היום יותר בשל וכשיר להוביל את מדינת ישראל מכל אחד מהמועמדים מסביב"

בנוסף, סיפר ברק בראיון על סקר דעת קהל שהוצג בפניו לפני כמה חודשים, לפיו הוא גובר על נתניהו בקרב קהל המצביעים החילונים בישראל, אך לא בקרב כלל הציבור. "אף אחד מאיתנו לא מגיע לארבעים אחוז. 35 אחוז מהציבור לא יודע למי להצביע, כשביבי ראש ממשלה ואני אזרח מצייץ", אמר ברק.

תגיות:פוליטיקהאהוד ברק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה