סלבס בהתחזקות

הפתיע את שופטי מאסטר שף: "ביום כיפור חיפשתי בגוגל איך חוזרים בתשובה" 

בעל התשובה החרדי המשתתף בתוכנית מאסטר שף - הפתיע את השופטים כשסיפר על הדרך שבה חזר בתשובה לפני שנה וחצי, בעקבות התקף לב שחווה. "התפללתי בבית כנסת ביום כיפור, ולא בדיוק ידעתי מה אני עושה. כשהסתיימה התפילה עליתי לבית ורציתי לראות סרט, אבל במקום זה חיפשתי משום מה את המילים 'חזרה בתשובה'"

איב חיים סופר (צילום מסך מתוך הפרומו לאודישן של סופר / קשת 12)איב חיים סופר (צילום מסך מתוך הפרומו לאודישן של סופר / קשת 12)
אא

זה התחיל לפני שלוש שנים. איב חיים סופר - המתמודד החרדי של תכנית הריאליטי 'מאסטר שף',  היה אז חילוני שבכלל לא חשב שחסר לו משהו בחיים.

אלא שאז הוא חווה התקף לב ששינה את הפרספקטיבה שלו מן הקצה אל הקצה. "לפני שלוש שנים חשבתי שאני גיבור גדול ושאף דבר לא יכול לעמוד בדרכי, ואז חטפתי התקף לב שהראה לי שאני טועה", סיפר סופר בפרומו של התוכנית, והצליח להפתיע ולרגש את השופטים. במיוחד התרגש מדבריו השופט אייל שני, שאף התעניין בתהליך התשובה שלו ובטריגר שהוביל אותו לכך. 

לדבריו, תמיד חשב שחייו בשליטתו - אך התקף החיים הוכיח לו אחרת וגרם לו להבין שלא הכל תלוי בו ולא הכל בשליטתו. בעיניים דומעות מהתרגשות סיפר סופר לשופטים כי המהפך הגיע לפני שנה וחצי בדיוק. "התפללתי בבית הכנסת ביום כיפור, ולא בדיוק ידעתי מה אני עושה", אמר. "כשהסתיימה התפילה עליתי לבית ורציתי לראות סרט, אך במקום זה חיפשתי משום מה בגוגל, את המילים 'חזרה בתשובה'".

זה היה הרגע שבו התגלה לו אור מסוג אחר, שכלל לא ידע על קיומו קודם לכן. "הרגשתי אור שקשה לי לתאר, ואני מאחל לכל אחד שיהיה לו כזה אור", אמר סופר תוך שהוא מתאר את הרגע המכונן ההוא בחייו, שגרם לו להרגיש כעין 'לידה מחדש'. 

תגיות:התחזקותסלבסמאסטר שף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה