סלבס בהתחזקות

השף אייל שני חושף את אמונתו: "רואה עצמי ככהן במקדש הא-ל"

בשיחה לעיתונאי דב אלבוים, חושף השף אייל שני את אמונתו באלוקים ואת הדרך הייחודית שלו להעניק לה ביטוי בחייו. "עוצמת החיים האלוקית שאתה פוגש רגע ברגע, בכל גוף גשמי שאתה מתעסק איתו - היא כל כך גדולה שאתה לא יכול להגיד שאתה לא רואה את הא-ל"

השף אייל שני (צילום מסך)השף אייל שני (צילום מסך)
אא

בראיון מיוחד שהעניק השף אייל שני בתוכניתו של העיתונאי דב אלבוים - הוא מדבר על האמונה שלו באלוקים שיוצרת את תחושת השליחות הייחודית שלו. "אני רואה עצמי ככהן במקדש הא-ל", ציין שני, המכהן כשופט בתוכנית 'מאסטר שף'. אני משרת במקדשו של אלוקים, וזאת לכאורה עמדה נורא יהירה - כי מי אני שיצליח לזהות את יצירת הא-ל ועוד להמשיך אותה, לתת פירוש שמתקבע".

אך בד בבד הוא מסביר ואומר כי "עוצמת החיים האלוקית שאתה פוגש רגע ברגע, בכל גוף גשמי שהוא מתעסק איתו - היא כל כך גדולה שאתה לא יכול להגיד שאתה לא רואה את הא-ל ממעשיו בבריאתו. זה גדול ממך", אמר. 

תוך כך יצוין כי זו אינה הפעם הראשונה ששני מדבר על החיבור לבורא עולם וליהדות. בראיון אחר לאתר 'מאקו' סיפר בעבר כי לא היה מוכן להמיר את דתו בעד שום הון שבעולם, וכי האמונה באלוקים היא כמו סלע מוצק בתוכו. "אני יודע שיש אלוקים, ואני מזהה עצמי כיהודי מתוך תחושה מאוד חזקה ובלתי ניתנת להמרה".

צפו בראיון:

 

תגיות:סלבסשליחותאמונהשףאייל שני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה