ונשמרתם

דני ברדיצ’בסקי מדבר לראשונה: "הקפידו שהחשמל בבית יהיה תקין"

החתן שאיבד את רעייתו הצעירה בעיצומם של ימי ה"שבע ברכות" שלהם התראיין והתחנן: "אל תתקמצנו על חיי אדם"

  • כ"ו חשון התשע"ח
דני ברדיצ’בסקי (צילום מסך / ערוץ 10)דני ברדיצ’בסקי (צילום מסך / ערוץ 10)
אא

דני ברדיצ'בסקי, שאיבד את אשתו שני ע"ה מהתחשמלות שאירעה לפני 4 חודשים ביום ה"שבע ברכות" האחרון שלהם, מדבר לראשונה ומתחנן: "הקפידו שהחשמל בבית יהיה תקין".

כזכור, הזוג היה בדירתם בטירת הכרמל והתכונן לסעודת השבע ברכות. כשהבעל הטרי חזר מתפילת ערבית, מצא את אשתו שני מוטלת במקלחת כשהיא ללא רוח חיים, לאחר שהתחשמלה למוות.

בראיון ל'חמש עם רפי רשף, סיפר דני בכאב כי "בעל הבית הפנה אותי לחשמלאי והוא ניתק את ההגנה על הבית. לצערי לא הבנתי מה המשמעות של בית ללא הארקה"

"הכרנו בשידוך, שני הייתה האישה הכי מדהימה בעולם. החתונה הייתה מעבר לציפיות, הייתה שמחה מדהימה ואלה היו הימים המאושרים בחיי".

באותו בוקר הגיעו בני הזוג לציונו של רבי שמעון בר יוחאי במירון. כששבו הביתה, ביום האחרון של ה'שבע ברכות', שני התחשמלה למוות באמבטיה.

כשדני חזר הביתה, הוא גילה שהבית נעול מבפנים ושלא יכול להיכנס, עלה לגג, שבר את החלון ונכנס. "ראיתי את אשתי מוטלת על המקלחון. התקשרתי למד"א ועשיתי לה החייאה עד שהם הגיעו. אחרי כמה דקות הגיע צוות הצלה ויצאתי מהבית", סיפר האלמן בכאב.

הסיבה לראיון היא רצונו של דני להעלות את הנושא לתודעת הציבור: "הבית שלי היה פצצת זמן מתקתקת, והמסר שלי לבעלי בתים הוא לא להתקמצן על חיי אדם, כי זה הדבר הכי חשוב בעולם".

כזכור, במהלך ההלוויה הכואבת, הספיד דני את רעייתו הצעירה. באמצע ההספד הוא התעלף ולאחר שנעמד שוב על רגליו המשיך ואמר: "אין לי שאלות לבורא עולם". לאשתו הוא פנה ואמר: "תודה רבה לך על כל התקופה שזיכית אותי להכיר אותך. לא אשכח לעולם את המידות המיוחדות שהיו רק לך".

תגיות:חתןהתחשמלות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה