חדשות יהדות

800 חיילים מתחננים לרמטכ"ל: "השב לנו את שיעור התורה שבוטל". ומהי תשובתו?

לאחרונה התבטל שיעור תורה מיוחד לחיילים, שהתקיים במתחם ההובלות של עיר הבה"דים. אלא שכעת מבקשים 800 חיילים להחזיר את השיעור, במכתב אישי ששוגר לרמטכ"ל בצירוף שמם, מספרם האישי וחתימתם. ואיזו תגובה התקבלה מהרמטכ"ל? קראו בפנים1

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לאחרונה התבטל שיעור תורה מיוחד לחיילים, שהתקיים במתחם ההובלות של עיר הבה"דים. אלא שכעת מבקשים 800 חיילים להחזיר את השיעור, במכתב אישי ששוגר לרמטכ"ל בצירוף שמם, מספרם האישי וחתימתם. החיילים ציינו כי שיעורי התורה הללו הופכים אותם לאנשים יותר שמחים ויותר טובים. 

"במשך שנים ארוכות, מגיע הרב פרץ איינהורן בימי ראשון לאזור האיסוף של החיילים המשרתים באזור הדרום", נוסח המכתב. "הרב מדבר איתנו על ערכים ומוסר, ומחזק אותנו להיות חיילים מקצועיים, ממושמעים, מוסריים, מגדילי ראש, ערכיים ומאירי פנים. עבור רבים מאיתנו, דבריו של הרב בתחילת השבוע הם כמו אוויר לנשימה, ואין מדובר ב'דברי דת' בעלמא - אלא בשיעורי תורה, תורת חיים".

במילים אלו ביקשו החיילים, וביניהן גם כמה חיילות, להשיב את שיעור התורה לסדרו - אך תשובת דובר צה"ל, שלא איחרה להגיע, הצליחה להפתיע אותם. כפי שהובא על ידי כתב החדשות יאיר שרקי, בתגובתו ציין דובר צה"ל כי למרות שישנם חיילים דתיים שמשרתים בצה"ל ומקיימים בו אורח חיים דתי - "השיעור בוטל היות והתקיים בחניון ההסעים - מקום בלתי הולם לקיום שיעורים מסוג כלשהו". עוד צוין במכתב כי תשובה מקיפה יותר תינתן במישרין לפונה. 

תגיות:צבאתורהשיעורחיילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה