בריאות ותזונה

4 ק"ג פחות בשבוע: המילקשייק שלא תרצו להיפרד ממנו

כשזה מגיע למילקשייק - קיימים אינספור שילובי פירות טעימים, ואין כמו לנסות את כולם ולראות מה אנחנו הכי אוהבים. אולם כשלמילקשייק מצטרף ערך מוסף שמוסיף לו גם חומרים מרפאים, מזינים ומעודדי חילוף חומרים מהיר שבזכותו ניתן להשיל מהמשקל העודף - אז המילקשייק באמת, אבל באמת, טעים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כשזה מגיע למילקשייק - קיימים אינספור שילובי פירות טעימים, ואין כמו לנסות את כולם ולראות מה אנחנו הכי אוהבים. אולם כשלמילקשייק מצטרף ערך מוסף שמוסיף לו גם חומרים מרפאים, מזינים ומעודדי חילוף חומרים מהיר שבזכותו ניתן להשיל מהמשקל העודף - אז המילקשייק באמת, אבל באמת, טעים. פוסט שפורסם באתר stress free mommies שמשמעותו אמהות נטולות סטרס, טוען כי מתכון המילקשייק הזה מרגיע במיוחד וזה עוד לא הכל. 

מחקרים מראים כי אחד הרכיבים של המילקשייק - זרעי הצ'יה, מסייעים ביותר בירידה במשקל במידה וצורכים אותם בצורה מבוקרת (עד 3 כפות ליום בערך, שכן זרעים אלו יכולים להיות מסוכנים באם צורכים אותם יתר על המידה). "אני מכורה למילקשייקים, ואין כמעט טעם שאני לא מכירה", כתבה אם בשם ג'ני שצורכת את המילקשייק הזה באופן קבוע. "מאז שקראתי את הכתבה שלכם על המילקשייק הזה, עזבתי את כל האחרים והתרכזתי רק בו. שתיתי אותו בכל בוקר לפני תחילת היום, או במהלך יום עבודה במשרד. ואני נדהמת: היום, אחרי חודשיים בלבד מאז שהתחלתי לשתות אותו, כבר הורדתי למעלה מ-15 ק"ג. אין מאושרת ממני".

אז למה כל כך מתלהבים מזרעי הצ'יה? לפניכם כמה עובדות ממחקרים שנעשו עליהם:

- הוכחו כמסייעים בשריפת שומן בעיקר באזור הבטן והמותניים, ומאיצים את תהליך חילוף החומרים. 

- הסיבים שבזרעים מסייעים לפעילות מעיים תקינה, במידה ויחד איתם שותים מים. 

- מכילים סידן רב שמסייע בספיגת השומנים. 

- מתאפיינים ביכולת 'ניפוח' הקיבה ובהענקת תחושת שובע לאורך זמן. 

- מכילים אומגה 3 שבין היתר מסייע בהאטת תהליך ההזדקנות כמו גם בלוחמה נגד דיכאון וחרדות. 

למעט המילקשייק המוצע כאן, ניתן לשלב את זרעי הצ'יה בכל מזון כמעט - בסלט, במרקים, בתבשילים ועוד. 

להכנת המילקשייק תצטרכו: כוס חלב פרה/שקדים/אורז/סויה, חצי פאפאיה טרייה ונקייה מגלעינים, רבע כוס אננס טרי, כף זרעי צ'יה. אופציונלי: 2-3 טיפות תמצית וניל או רום ומעט שבבי קוקוס למעלה. 

אופן ההכנה: 

בבלנדר, מערבבים את הפאפיה והאננס עם החלב עד להיצוורות מחית אחידה. מוזגים את הנוזל לכוס, מוסיפים כף זרעי צ'יה ומערבבים היטב. מניחים את המשקה בצד למשך כחצי שעה, ושותים. 

כדי לראות תוצאות משביעות רצון יש לצרוך את המילקשייק פעמיים ביום - כחצי שעה לפני ארוחת הצהריים, וכשעתיים לפני שהולכים לישון. 

תגיות:דיאטהבריאותתזונהצ'יה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה