המכתב שלא יישלח לעולם

ה', רוצה לצעוק כמה אני אוהבת אותך

יש לי אבא הכי טוב בעולם! וגם לך, בת מלך יקרה. אל תשכחי מאין באת, ומי באמת איתך באש ובמים. המכתב שלעולם לא יישלח

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ה', בא לי לצעוק כמה אני אוהבת אותך, בא לי לספר לעולם איזה אבא יש לי!

הרגעים האלה של קרבת ה', שאת מרגישה מה זה "אין עוד מלבדו". הדברים מסתדרים בצורה פלאית. חלק ועוד חלק מתחבר לתמונה ואת מבינה איך הכול לטובה! יש הרבה "לא" בדרך, עד שזה קורה. אבל זה כדי שהנכון יכנס לחיים שלך, ותקבלי "כן" מהמקומות שיהיה לך טוב בהם. ה' עושה את הטוב, ה' יודע לאן לכוון, ה' יודע מה עדיף ומה לא עדיף. כל אחת נמצאת בזרועות של אבא בשמים. ה' שומע כל אחת ואחת מהמקומות הכי חשוכים, בתקופות הכי קשות, שאתן מרגישות הכי לבד בעולם, ואין מי שיבין וישמע אתכן. הירידה היא רק זינוק לעליה גדולה יותר. ה' רחום וחנון! אהבה של אבא בשמים זו אהבה שלא נמדדת בכמה עשית וכמה לא עשית, אלא בכמה השתדלת, בכמה מסרת נפש.

יש לי אבא הכי טוב בעולם! וגם לך, בת מלך יקרה. אל תשכחי מאין באת, ומי באמת איתך באש ובמים. טוב להודות לה', להגיד בבוקר חסדך ואמונך בלילות... מה הכוונה אמונתך בלילות? אמונה נמדדת בלילות, בחשכה, בימים האלה שאת מרגישה הכי לבד בעולם, אבל בעצם את לא לבד. יש לך את השם יתברך איתך!

רוצים גם אתם לקחת חלק במדור של אתר הידברות, "המכתב שלא יישלח לעולם"? שלחו לנו את המכתב שלכם לכתובת support@htv.co.il ואולי נפרסם גם אותו.

תגיות:המכתב שלא יישלח לעולםאהבת הבורא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה