בריאות ותזונה

מה הקשר בין מי פה ל...כינים? גם אנחנו התקשינו להאמין!

פורום אמריקני של אמהות שחולקות טיפים שונים – מציע טיפ פשוט וקל, אך מעל לכל – כזה שמחסל את הכינים אחת ולתמיד בפעולה שאפילו ילדים היפראקטיביים מסוגלים לספוג

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כהורים, אחד מתרחישי האימה שאנחנו הכי חוששים מהם – הוא כשהילדים נדבקים בכינים ומתחילים להתגרד. לא די בכך שזו תחושה לא נעימה, כשמדובר בילדים קטנים הדבר עלול להיות ממש מתסכל, במיוחד כשהילד נדרש להתמודד עם מסרק סמיך.

אם מדובר בילדים נמרצים וחסרי מנוח, הטיפול במסרק סמיך גובה מהם מחיר גבוה וההליך עשוי להרגיש כמשימה בלתי אפשרית עבור ההורים. הבעיה הופכת לגדולה פי כמה היות והכינים מתרבות ומתפשטות במהירות, וזו גם אחת הסיבות מדוע כל כך קשה להיפטר מהן פעם אחת ולתמיד.

עם זאת, פורום אמריקני של אמהות שחולקות טיפים שונים – מציע טיפ פשוט וקל, אך מעל לכל – כזה שמחסל את הכינים אחת ולתמיד בפעולה שאפילו ילדים היפראקטיביים מסוגלים לספוג.

מדובר בשיטה זולה מאוד, ללא כימיקלים וללא שעות של ייסורים לילדים ולהורים", כתבה אחת האמהות בפורום. "מדובר במתכון שקיבלתי מהאחות המטפלת שלנו, אחרי שבאמת ניסיתי את כל האפשרויות האחרות עם מסרק סמיך, וזה פשוט לא עזר".

מה שתצטרכו להכנת המשחה היא מסרק כינים, מי שטיפת פה, חומץ יין לבן, מגבות, וכובע מקלחת.

אופן הטיפול:

  1. הרטיבו את השיער עם מי הפה וכסו היטב את השיער עם כובע המקלחת.
  2. השהו שעה על הראש ולאחר מכן שטפו את הראש היטב.
  3. יש למרוח חומץ יין לבן שעוזר להיפטר מכל ביצי הכינים. מסרקים היטב בעזרת מסרק כינים, וחופפים את השיער בשמפו רגיל. מנגבים ומייבשים את השיער.
תגיות:טיפולתרופהכיניםשיערמי פה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה