המכתב שלא יישלח לעולם

אחותי, בת מלך, למה את מתלהבת מהחדש והנוצץ?

הישן כבר לא מעניין אותנו. אנחנו שוכחות איך בהתחלה כל כך רצינו את הבגד, וכמה עמלנו כדי להשיג אותו. המכתב שלעולם לא יישלח

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בת מלך יקרה! קרה לך שאת פותחת את ארון הבגדים שלך, והוא מפוצץ בבגדים? עוד מעט הבגדים בארון כבר צועקים לך שהם רוצים לצאת לאוויר העולם, ואין להם מקום. אבל את חושבת לעצמך ש"אין לך מה ללבוש", כי כל הבגדים שכן יש לך, מבחינתך כבר "יהרג ובל יעבור", ואת לא תשימי אותם... כי הרי את צריכה גיוון, צריכה משהו חדש , אחרת זה לא מעניין! משעמם!

אז מהחיים אל החיים, הנה המסר: אנחנו מתלהבות מהחדש והנוצץ, הישן כבר לא מעניין אותנו, אנחנו שוכחות איך בהתחלה כ"כ רצינו את הבגד, וכמה עמלנו כדי להשיג אותו! צריך לזכור שכמה שהיה לנו, אושר לא נקנה בדברים גשמים, אלא הוא טמון בתוך הלב פנימה. אין מה להרשים, אין מה לרדוף, כי הדשא של השכן תמיד יהיה ירוק יותר! היצר הרע מסנוור אותנו כ"כ, נותן לנו לראות מה אין לנו, ולא מה שכן יש לנו. אנחנו שוכחות לעצור לרגע, לשמוח בחלקנו, להודות להשם יתברך. מתי אנחנו מרימות עיניים להודות? רק כשאנחנו מסתכלות על צרות של אחרים ומבינות שהחיים שלנו תותים, ומה שאין לנו לא משתווה בכלל למה שכן יש לנו.

אז אליך, בת מלך יקרה, יש לך במה לשמוח, רק תסתכלי על המעלות שלך. זו לא בושה להגיד "אני טובה", את צריכה לדעת במה את טובה כדי שתוכלי למלא את ייעודך בעולם, ולנצל את הכישרונות שלך בקדושה.

שיהיה לך בהצלחה, ואל תשכחי לחייך תמיד. וגם אם לפעמים אין לך חשק, תזכרי: "מתוך שלא לשמה יבוא לשמה".

ממני, אחותך.

רוצים גם אתם לקחת חלק במדור של אתר הידברות, "המכתב שלא יישלח לעולם"? שלחו לנו את המכתב שלכם לכתובת support@htv.co.il ואולי נפרסם גם אותו.

תגיות:המכתב שלא יישלח לעולםחדשנותניצוץנשים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה