בריאות ותזונה

המשקה הזה יעזור לשומן הבטני להיעלם, מהר יותר ממה שאתם חושבים

איך אפשר להיפטר מהשומן הבטני בתהליך בריא ויעיל? לפניכם משקה מנצח וגם כמה טיפים מאנשי מקצוע שיעזרו לכם להתגבר על השומנים העיקשים, ולצאת כשידכם על העליונה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אפילו אם אתם לא מוגדרים כשמנים, שומנים שמתרכזים בבטן עשויים להיות מסוכנים. הבעיה היא שכל מי שניסה להיפטר מהשומן הבטני בדיאטות שונות, הבין עד מהרה שלא מדובר בתהליך מהיר שבו 'טיק-טאק' והשומן נעלם.

כדי להיפטר משומן בטני, ובמיוחד אם מדובר בכזה עיקש, צריך לאמץ כמה וכמה הרגלים נכונים וטובים לטווח הארוך, כדי לראות תוצאות יפות. ראשית, אחד הטיפים המומלצים ביותר על ידי דיאטניות ואנשי מקצוע אחרים בתחום, הוא צריכה יומית על קיבה ריקה של מיץ מלימון אחד שמהול במים מעט פושרים.

כל שעליכם לעשות הוא להצטייד בכמות מכובדת של לימונים טריים, ולסחוט אחד מהם מדי בוקר על קיבה ריקה, לכוס מים פושרים. המשקה הזה לא רק ממריץ את הדם, מנקה רעלים ומעודד חילוף חומרים כי אם גם יעזור בבוא הזמן להיפטר מהקילוגרמים המיותרים באזור הבטן, בצורה יעילה ובריאה.

מה עוד ניתן לעשות כדי להתגבר על השומן הבטני? לפניכם כמה עצות מועילות במיוחד:

  1. אמצו תזונה בריאה שכוללת דגים, אגוזים, קטניות, ירקות ופירות וותרו על סוגי מזון שומניים, מתוקים וכאלה שמכילים קמח לבן.
  2. למדו את עצמכם לאכול יותר לאט, ולעסו את האוכל היטב לפני שאתם בולעים אותו. מחקרים הצליחו להוכיח שיש קשר ישיר בין לעיסה ובליעה מהירה לבין צריכה מוגברת של מזון שמובילה להשמנה.
  3. שתו מים, והרבה: שתיים מים מסייעת לתהליך המטבוליזם בגוף, ואף עוזרת בשריפת קלוריות. וותרו על שתייה מוגזת ומתוקה והעדיפו במקום זה מים ותה ירוק.
  4. הפחיתו צריכת פחמימות, בפרט כאלה שמכילות מרגרינה כמו עוגות ועוגיות למיניהן או פסטות, לחם ומוצרים זהים. מזונות כאלה לא רק מקפיצים את רמות הסוכר בדם, כי אם גם 'מזרזים' ומעודדים הקמה של מאגרי שומן שאחר כך קשה מאוד להיפטר מהם.

 

תגיות:שומןמשקהבריאותבטן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה