בריאות ותזונה

כשהבת התלוננה על קוץ ברגל - האם ’עלתה’ על פטנט גאוני שכדאי לכולנו לאמץ

לפעמים די ביצירתיות ובחשיבה 'מחוץ לקופסה' כדי לפתור משברים כדוגמת קוץ שנכנס לרגלו של אחד הילדים. אם שנתקלה בסיטואציה הזו לאחרונה, הגתה רעיון מהפכני שמרגע שהופץ ברשת, זכה ללמעלה מ-100,000 שיתופים ולייקים - ולא בכדי

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לפעמים די ביצירתיות ובחשיבה 'מחוץ לקופסה' כדי לפתור משברים כדוגמת קוץ שנכנס לרגלו של אחד הילדים. אם שנתקלה בסיטואציה הזו לאחרונה, הגתה רעיון מהפכני שמרגע שהופץ ברשת, זכה ללמעלה מ-100,000 שיתופים ולייקים - ולא בכדי. 

כך נראה המזרק שבו השתמשה קלייר לצורך הוצאת הקוץ (צילום: מתוך פייסבוק)כך נראה המזרק שבו השתמשה קלייר לצורך הוצאת הקוץ (צילום: מתוך פייסבוק)

"רוב ההורים שנתקלים בסיטואציה הזו, מיד רצים לחפש אחר פינצטה", מסבירה קלייר בולן-ג'ונס בפוסט שהפך עד מהרה לויראלי. "גם אני נהגתי לעשות את זה עשרות פעמים, עד שהבנתי שהנזק גדול מהתועלת, וכי בזה אני לא רק מכאיבה לילד, אלא גם מרחיקה את הסיכוי הקטן למצוא אי פעם את הקוץ הסורר הזה".

בפעם האחרונה שבה בתה התלוננה על קוץ שנכנס אל רגליה, חשבה קלייר על פתרון מניח את הדעת והגתה את הרעיון המהפכני הבא: "לקחתי מזרק פשוט שהיה לי בבית, כזה שחשוב שיהיה לכל הורה. חתכתי את הקצה הבולט שלו באופן כזה שנשאר רק החור, והצמדתי אותו לאזור הכואב שאליו הקוץ נכנס. 

"לאחר מכן משכתי בתנועה אחת את המזרק, ובין רגע - הקוץ נשאב החוצה ויצא. אם זה לא עובד לכם בפעם הראשונה, חזרו על הפעולה מספר פעמים ותראו שזה עובד".

תגיות:רגלטיפקוציםבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה