חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: התחממות בגבול הצפון

עשרות טונות של תוצרת חקלאית נגנבו ממושב שקף, אנדרטה לסדאם חוסיין הוצבה בקלקילייה, וועדת השרים תדון בביטול תוכנית ההתנתקות. כל מה שחשוב לדעת

גבול סוריה (צילום: פלאש 90)גבול סוריה (צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

12 שנים אחרי: האם תוכנית ההתנתקות תבוטל ועם ישראל ישוב לאדמותיו הגזולות? האם מדינת ישראל הולכת להקים מחדש את יישובי צפון השומרון שנעקרו במסגרת תכנית ההתנתקות? להרחבה, לחצו כאן.

זליגה? במערכת הביטחון משוכנעים: "הירי לעבר רמת הגולן – מכוון": בניגוד להודעת דובר צה"ל, גורמים במערכת הביטחון סבורים כי כמו הרקטות שהתפוצצה בשטח ישראל, כמו גם הזמן בו הן נורו, מצביעים על שמדובר בירי מכוון.

גניבת ענק: 67 שב"חים קטפו עשרות טונות של תוצרת חקלאית: 67 פלסטינים, בהם 40 ילדים ונערים, קטפו עשרות טונות ענבים ועגבניות ממושב שקף שבדרום והעבירו בארגזים ובדליים לכלי רכב. 27 נעצרו לחקירה. הוחרמו כלי רכב ששימשו את הגנבים.

אנדרטה לסדאם חוסיין הוצבה בקלקילייה: במעמד מושל מחוז קלקילייה ברש"פ הוצבה אנדרטה לזכר סדאם חוסיין ועליה הכיתוב 'אדון השהידים' והביטוי שטבע: 'פלסטין מהים ועד הנהר'.

ירון בלום, בכיר השב"כ לשעבר ומי שהיה חבר בצוות המצומצם שניהל את המגעים שהובילו לשחרורו של גלעד שליט משבי חמאס, ימונה למתאם להשבת השבויים והנעדרים מטעמו של ראש הממשלה.

קטלוניה מאשימה: "דיכוי ספרדי": ר"מ ספרד רחוי הכריז כי יפעיל סעיף בחוקה, שיאפשר למדריד לנהל את חבל הארץ במתכונת חירום. נשיא קטלוניה פוג'דמון אמר כי מדובר במתקפה החמורה ביותר על החבל מאז שלטון פרנקו.

 

מזג האוויר

היום: יהיה מעונן חלקית עד בהיר עם ירידה קלה בטמפרטורות, שיהיו רגילות לעונה.

שני: תחול עלייה קלה בטמפרטורות בעיקר בהרים ובפנים הארץ.

שלישי: ייעשה מעונן חלקית ולא יורגש שינוי ניכר במידות החום.

רביעי: ייעשה נאה עם עלייה קלה בטמפרטורות והלחות תרד.

תגיות:כותרות ב-60 שניותהתחממותצפון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה