ראש הממשלה הכריז על תוכנית פיתוח לצפון: "ניתן לערי הליבה בוסט ענק"
בישיבת ממשלה מיוחדת בנוף הגליל הציג ראש הממשלה בנימין נתניהו תוכנית רחבת היקף לחיזוק ערי הליבה בצפון. לצד הדגשת האתגרים הביטחוניים, הכריז על השקעות בתשתיות, תחבורה, חינוך ובריאות
יובל אביב
11.06.26 | 14:05



