חדשות יהדות

מירי רגב: "נמשיך להגדיל את הזהות היהודית, כי בלי בורא עולם - אנחנו כלום"

במהלך כינוס סליחות מרכזי שנערך השבוע בכותל המערבי בהשתתפות עשרות אלפי יהודים וביניהם חברי כנסת, שרים, רבנים ואושיות ציבוריות אחרות - התבטאה השרה מירי רגב ואמרה כי היה זה מעמד שאין מספיק מילים שיתארו את העוצמה שלו, והוסיפה כי "נמשיך להגדיל את הזהות היהודית ולהשקיע בתרבות יהודית, כי אנחנו כלום בלי בורא עולם"

(צילום: shuttertock)(צילום: shuttertock)
אא

בכינוס סליחות מרכזי וחוצה מגזרים שהופק על ידי ארגון רבני קהילות, עיריית ירושלים ומשרד התרבות והספורט - השתתפו עשרות אלפי יהודים מכל רחבי הארץ, שהגיעו להתפלל בכותל המערבי ולקחת חלק במעמד המרגש. 

בין המשתתפים ניר ברקת - ראש העיר ירושלים, הרב שמואל אליהו - רב העיר צפת, ושרת התרבות מירי רגב. לאחר התפילה התכנסו המשתתפים בכיכר ספרא בעיר - שם הופיעו זמרים מן השורה כדוגמת ישי ריבו, חיים ישראל ויהונתן רזאל. 

השרה רגב הצליחה לרגש את אלפי המתפללים, כאשר אמרה כי בכוונתה "להמשיך ולהגדיל את הזהות היהודית ולהשקיע בתרבות יהודית - כי אנחנו כלום בלי בורא עולם". לדבריה הצטרף ברקת ואמר: "שנזכה כולנו לחזק את ירושלים, לבנות אותה ולהיבנות בה. אני רוצה לאחל לכל אחד מהקהל הקדוש כתיבה וחתימה טובה, ושיתגשמו כל חלומותינו".

תגיות:סליחותיום כיפורשריםמירי רגבאמונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה