ונשמרתם

מטורף: מה הסיכויים שבחבילת ’פררו רושה’ אחת יהיו 5 תולעים? צפו

לא לבעלי לב חלש: כשרייצ'ל וייל משיקגו, המועסקת כטכנאית בחיל הים האמריקני, רכשה את חבילת ה'פררו רושה' שלה – היא לא חשדה כהוא זה שיכול להיות בה משהו לא כשורה. תאריך התפוגה שהופיע על החבילה הסגורה ציין את שנת 2018, אולם למרבה החרדה – כבר בכדור הראשון שפתחה, חיכתה לה ההפתעה: רימה לבנה, שמנה וחיה

אחד מהכדורים הסגורים שפתחה רייצ'ל (צילום: עמוד הפייסבוק של רייצ'ל וייל)אחד מהכדורים הסגורים שפתחה רייצ'ל (צילום: עמוד הפייסבוק של רייצ'ל וייל)
אא

החגים מתקרבים, וכל אחד מאיתנו עסוק במחשבות על המתנה הנכספת למארחים. יש המון רעיונות למה כן יכול להיות, אבל אם חשבתם במקרה על שוקולדים – כדאי שתראו את הסרטון הזה, ותקראו את הסיפור שמאחוריו.

כשרייצ'ל וייל משיקגו, המועסקת כטכנאית בחיל הים האמריקני, רכשה את חבילת ה'פררו רושה' שלה – היא לא חשדה כהוא זה שיכול להיות בה משהו לא כשורה. תאריך התפוגה שהופיע על החבילה הסגורה ציין את שנת 2018, אולם למרבה החרדה – כבר בכדור הראשון שפתחה, חיכתה לה ההפתעה: רימה לבנה, שמנה וחיה. "לא אוכלת את הדבר הזה יותר בחיים", כתבה וייל בעמוד הפייסבוק שלה, לצד הסרטון המזוויע המתעד את התקרית. "זה מה שהשותפה שלי ואני מצאנו. רימות בכל אחד ואחד מהשוקולדים. מה נסגר פררו רושה?".

לדאבון הלב, וייל מציינת כי חברתה עצרה אותה באמצע, "אחרי שאכלתי חצי מהחבילה", וזה היה מזעזע כשלעצמו. היא שלחה את הסרטון לחברה, שאמרה כי היא עושה מאמצים להוציא את מוצריה לצרכן כשהם ללא רבב, והבטיחה שהנושא ייבדק לחומרה. אולם לוויל, זה כבר לא משנה: "מה שבטוח זה שאני לא אקנה מהחברה הזאת שוב לעולם", כתבה.

צפו בתיעוד: 

 

תגיות:תולעיםפררו רושהכשרותשוקולד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה