חדשות יהדות

הרצליה: ראש העיר הניח תפילין והתנצל על תקרית התפילין של החב"דניק

ראש העיר הרצליה משה פדלון הגיע לפני זמן קצר (ב') לבית חב"ד בעיר, כדי להתנצל על תקרית התפילין שאירעה בשבוע שעבר בדוכן חב"ד בעיר, ואף לבטל את הקנס שניתן לפעיל משום שהניח תפילין לעוברים ושבים

ראש העיר מניח תפילין (קרדיט: דף הפייסבוק של חב"ד הרצליה)ראש העיר מניח תפילין (קרדיט: דף הפייסבוק של חב"ד הרצליה)
אא

סוף טוב – הכל טוב: ראש העיר הרצליה משה פדלון הגיע לפני זמן קצר (ב') לבית חב"ד בעיר, יחד עם סגניתו הגב' מאיה כץ, יו"ר ש"ס מר משה ועקנין וסגן ראש העיר לשעבר צבי וייס – זאת על מנת להתנצל על תקרית התפילין שהתרחשה ביום שישי שעבר.

כזכור, שני פקחי עירייה שעברו ליד הדוכן של שליח חב"ד הרב יוסף יצחק אמיתי – קנסו אותו בסכום עתק של 730 ₪, זאת משום שהניח תפילין לעוברים ושבים וסירב להתפנות מהמקום. בדו"ח שניתן לו צוין כי הוא "מטריד עוברי אורח בזה שמבקש מהם להניח תפילין", ואף הוגדר כ'מפגע'.  

עד מהרה התקרית המקוממת עשתה לה כנפיים ואף הגיעה עד לשולחנו של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' שכתב כי הדבר "לא מתקבל על הדעת במדינה יהודית", ואף הבטיח לפנות לעירייה בדרישה לבטל את הקנס ולהעמיד את הפקח על טעותו.

בביקורו, ראש העיר אכן הסביר כי הייתה זו אי הבנה, ואף הודיע כי הקנס בטל ומבוטל. ראש העיר אף הביע את צערו על כך שהדברים התגלגלו לידי סאגה שכזו, ואף ציין עד כמה הוא מעריך את פעילותם של חסידי חב"ד בעיר. בטרם נסתיים הביקור, שנחתם בלבביות רבה ובחיבוק בין ראש העיר לרב הלפרין – פדלון אף נעתר להצעתו של הרב הלפרין והניח תפילין במקום.

תגיות:חב"דהרצליהתפיליןראש העיר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה