חדשות בעולם

פיגוע דריסה בברצלונה: 13 נרצחו ו-100 נפצעו

מחבל דהר ברכבו על המדרכה בשדרות לה רמבלה בברצלונה, רצח שלושה עשר ופצע למעלה מ-100. לאחר מכן הצליח להימלט מהמקום

(שדרות לה רמבלה, צילום: שאוטרסטוק)(שדרות לה רמבלה, צילום: שאוטרסטוק)
אא

מתקפת טרור קטלנית בלב ברצלונה: מחבל דהר ברכבו על המדרכה בשדרות לה רמבלה, רצח שלושה עשר ופצע לפחות 100. מדובר במקום הומה אדם הנחשב לאחד האזורים המתוירים ביותר בעיר.

עד ראייה לפיגוע סיפר כי המחבל "עלה על המדרכה ודרס את כל מי שעמד מולו. ראינו אותו דורס עשרות אנשים במהירות של 80 קמ"ש, כאילו הוא לא נוסע באמצע העיר, אלא בשדה תירס".

עדי ראייה נוספים דיווחו על מראות קשים מנשוא: עשרות נפגעים שרועים על הקרקע וזועקים לעזרה, ילדים צורחים, אנשים שאיבדו את יקירהם, וזרם סוחף של המונים שמנסים רק לברוח ולהימלט.

אגב, במקום עצמו שהו גם עשרות ישראלים שהגיעו לאכול במסעדה כשרה השוכנת בשדרה. בעת הפיגוע נעלו את שערי המסעדה והישראלים התבצרו בפנים.

המשטרה אישרה כי לאחר הפיגוע נטש המחבל את רכבו ברגל ונכון לשעות אלו  מתנהל אחריו מרדף. לדברי המשטרה – נראה כי הוא אינו חמוש. עוד ציינו במשטרה כי נראה שפיגוע הדריסה קשור לפיצוץ שהתרחש ביום חמישי לפנות בוקר בבית באלקנאר, שם נהרג אדם ונפצע אדם נוסף.

ארגון דאעש קיבל על עצמו את האחריות לפיגוע וסוכנות הידיעות של דאעש אף דיווחה על כך שמבצעי הפיגוע בברצלונה הם "חיילים של המדינה האיסלמית".

תגיות:פיגוע דריסהברצלונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה