שידוכים וחיפוש זוגיות

מתנת האמונה – המתנה ששווה להמתין בשבילה

אני ממתינה לזיווג שלי כבר זמן רב. אבל בהמתנה הזו קבלתי גם מתנה גדולה – את האמונה. המכתב שלעולם לא יישלח

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

המכתב הזה מיועד לכל הרווקים והרווקות שעוברים את מסע ההמתנה, ובעצם לכל העוברים ניסיונות של ציפייה והמתנה ממושכת. אני רוצה לכתוב לכם על מתנה, מתנה מיוחדת במינה שלי, באופן אישי, עזרה ועוזרת וגם תעזור. מתנה עוצמתית!

אני מתמודדת עם המתנה לחצי השני שלי, עם ציפייה ורצון חזק להקים בית משלי, בית שבו אגשים את כל שאיפותי הרוחניות, בית של תורה, של חינוך ילדים למצוות ודרך ארץ, בית של קדושה. ההתמודדות עם ההרגשה החצויה היא התמודדות קשה: התמודדות עם מבטי הרחמים המלווים בברכת "בקרוב אצלך", ההתמודדות להישאר האחרונה שבחבורה, ההתמודדות להישאר מחויכת ויציבה, ולהראות לכולם שהכל בסדר גם במצבים שאני עם גוש של בכי בגרון, ההתמודדות לקראת ואחרי כל פגישה שמלווה במתח נפשי. אז פחות או יותר זו ההתמודדות, וודאי שהממתינים מכירים אותה. וכאן באה המתנה עליה דיברתי קודם, והיא מתנת האמונה. אחים ואחיות יקרים, זו המתנה! אם מצליחים, בסיעתא דשמיא, להשיג אותה – מרוויחים, ובגדול! מרוויחים שמחת חיים, שלוות נפש, רוגע, ויותר מהכל – חיבור וקשר חזק להקב"ה, הרגשה של השגחה, של חבל עבה וחזק המחבר ביני לבין ה', קשר של דיבור ישיר עם ה' שנותן הרגשה מרוממת ונעלה.

אז איך הגעתי לפה?

קודם כל, לא אני הגעתי, אלא ה' הוא זה שהרים אותי למקום הזה, ואני מודה לו על כך בכל ליבי! וההשתדלות שלי בדבר – אקדים ואומר שבהתחלה לא הייתי ככה גיבורה. הייתי הטיפוס הבוכה והנעצב כשיש אכזבות כמו עלה עף ברוח. ה' הטוב זיכה אותי לשמוע הרצאות של הרב יגאל כהן שיחי'ה, וכן לקרוא את ספרו "יגל ליבי בישועתך", ומפה הכל התחיל. פשוט התמכרתי למתיקות הזו, לאמונה התמימה שכל כך מרגיעה את נפש האדם. אני ממליצה בחום לשמוע את ההרצאות. התהליך החל בכך שעל כל דבר אמרתי "הכל לטובה", הכל מאת ה' ולטובתי. פספסתי אוטובוס – לטובה, מישהי עקצה אותי בהערה מכאיבה – לטובה, היה סירוב לפגישה נוספת – לטובה. הקב"ה עומד מאחורי כל דבר שעובר עלי, ולכן אני נשארת רגועה. וכך בכל דבר קטן וגדול. כמובן שבתהליך היו, וישנם גם כעת, רגעים קשים יותר, כמו כשנפגשתי עם בחור שלוש פגישות והייתי בטוחה שזהו, אני כלה! ובסוף זה לא היה זה. אז בכיתי, ותוך כדי בכי אמרתי לעצמי: "הניסיון הזה הוא לטובתך. את לא יודעת חשבונות שמיים, ובטוח שזה טוב, כי ה' הוא תכלית הטוב. וכך, עם ריבוי מחשבות של אמונה ובטחון גם במחשבה וגם בדיבור, הגעתי לרגיעה.

הרב יגאל הדריך לשנן פסוקי אמונה ובטחון, כפי שכתוב "האמנתי כי אדבר", וכך החלטתי לעשות מזה פרויקט שיחזק בי את האמונה, ע"י שינון הפסוקים בעל פה.

ליקטתי מספר התהילים פסוקי אמונה ובטחון בה', פסוקים שמחיים את הנפש. חלק מהפסוקים ואמרות נוספות עיצבתי בתמונה מיוחדת שציירתי, וכך בכל בוקר התמונה נמצאת לנגד עיני. אני קמה עם כוחות מחודשים ומשננת את הפסוקים, וכך זה נחרט, בחסדי ה', במוחי, וכשיש ניסיונות – הפסוקים הקדושים של דוד המלך עולים בזיכרוני ומזכירים לי שאבא שלי שבשמיים הוא הכי טוב בעולם, שהוא כל יכול, וכל מה שעובר עלי זה רק טוב! וכל ניסיון שעובר בהצלחה מרומם ומעלה אותי, ומחזק בי עוד יותר את האמונה.

כמובן שיש קשיים בדרך, וניסיון ההמתנה על כל פרטיו הוא קשה. אך ברוך ה', כשמצליחים, ולו במעט, להשתמש במתנה היפה הזו ולחיות עם אמונה תמידית שהכל לטובתי, אז מצליחים להשיג מצב בסיסי של נעימות ושלווה.

אני מאחלת לכולם שיצליחו להקנות בתוכם את המתנה הזו, בסיעתא דשמיא כמובן, וגם כשהניסיון הזה יחלוף, ותזכו להקים את בית חלומותיכם – האמונה שרכשתם ונטעתם חזק בתוככם תעזור גם הלאה ותמשיך איתכם לכל החיים, בעזרת ה'. כשאזכה להינשא, בעזרת ה', אזכור את הזמן הזה שבו עברתי קשיים והשגתי את האמונה. ולכן ההמתנה הייתה מתנה, כי בה זכיתי להשיג את מתנת האמונה!

לכל הרווקים והרווקות, יהי רצון שתזכו השנה להקים בקרוב ממש בתים של יהדות, תורה ומצוות וחיבור למלך מלכי המלכים, ובדרך לשם כדאי לכם בכל הכוח לקנות אמונה.

תודה לך, בורא עולם, על המתנה הזו שכך קושרת אותנו אליך באהבה!

מ.ד

רוצים גם אתם לקחת חלק במדור של אתר הידברות, "המכתב שלא יישלח לעולם"? שלחו לנו את המכתב שלכם לכתובת support@htv.co.il ואולי נפרסם גם אותו.

תגיות:אמונההמכתב שלא יישלח לעולםשידוכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה