חדשות יהדות

"יש לו אהבה אמיתית לעם ישראל": חיים אתגר, עיתונאי ’ערוץ 2’ - מתקרב ליהדות

אל סוללת העיתונאים והסלבס שבאחרונה מראים סימני התחזקות רוחנית – מצטרף כעת גם מנחה הטלוויזיה וכתב התרבות של ערוץ 2, העיתונאי חיים אתגר. ""אני וחיים לומדים תורה בחברותא כבר כמה חודשים. האיש חכם, עמוק ורחב אופקים. יש לו נשמה יהודית עם 'אידישקייט', ויש לו אהבה לעם ישראל ולחוכמת העם היהודי", דברי החברותא שלו

חיים אתגרחיים אתגר
אא

אל סוללת העיתונאים והסלבס שבאחרונה מראים סימני התחזקות רוחנית – מצטרף כעת גם מנחה הטלוויזיה וכתב התרבות של ערוץ 2, העיתונאי חיים אתגר.

על פי סיקור נרחב שנעשה במגזין 'פנאי פלוס', מסתמן כי אתגר לא רק מקפיד על שמירת כשרות בצורה ומשתדל להקפיד על קלה כבחמורה, אלא אף לומד תורה יחד עם רבו, הרב אשר קרימולובסקי.

בראיון שהעניק הרב קרימולובסקי ל'בחדרי חרדים' סיפר כי לימוד התורה המשותף נמשך מזה מספר חודשים. "אני וחיים לומדים תורה בחברותא כבר כמה חודשים. האיש חכם, עמוק ורחב אופקים. יש לו נשמה יהודית עם 'אידישקייט', ויש לו אהבה לעם ישראל ולחוכמת העם היהודי. אני וחיים מרבים ללמוד על שורשי העם היהודי, ואצל חיים, בניגוד לחלק מהמפורסמים - אין דבר כזה אנטי דתי או מטען שלילי נגד היהדות", דברי הרב.

בראיון ל'פנאי פלוס', כשנשאל אתגר כיצד הוא מגדיר עצמו מבחינה דתית אמר כך: "אני שומר כשרות. לא אוכל שרצים, לא אוכל חזיר, מנסה להפריד בשר וחלב ולשמור על השעות. לא תמיד הולך לי, אבל אני משתדל ומתאמץ. אנחנו עושים מדי פעם שיעורי תורה, בא אלינו מישהו הביתה".

בדבריו התייחס אתגר אף לבני הזוג עודד מנשה ועדן הראל, שהחלו את תהליך התשובה לפני מספר שנים, ומקיימים כיום אורח חיים מוקפד מבחינה דתית. "הייתי במפגש אצל עודד מנשה ועדן הראל, יש להם שיעורים כאלה וקפצתי לשם. אני מסתכל על החיים שלהם ואני לא נבהל. אני לא אומר 'אוי ואבוי'. זה לא נראה לי משהו מרתיע. אני רואה את הדברים שנעימים ונחמדים שם.

"נתתי אותם כרפרנס לזוג שהיה מזוהה עם חילוניות. אצלנו בבית תמיד עשו קידוש, וזה לא רק קידוש – זה שירים. כן הייתה מסורת בבית, ואם אני חושב על הילדים שלי, על העתיד, אז כן – אני רוצה שהם יחוו את זה. באותה נשימה".

תגיות:התחזקותדתכותלכשראוכלחיים אתגר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה