חדשות בארץ

כותרות הערב ב-60 שניות: סיעות האופוזיציה והקואליציה הסכימו - קצבת הנכים תעלה ל-4000 ש"ח

חילולי השבת יבוטלו, ראש אמ"ן מעריך כי "הטרור כאן כדי להישאר" וחל שיפור כמעט בכל מדדי הבריאות בשנה האחרונה. כל מה שחשוב לדעת

אא

ניצחון השבת: הסטטוס קוו יישמר וחילולי השבת יבוטלו: שרי התחבורה והרווחה הנחו את עובדי משרדיהם לשמור על הסטטוס קוו ולבטל את עבודות הרכבת שתוכננו לשבת הקרובה. להרחבה, לחצו כאן.

סיעות האופוזיציה והקואליציה הסכימו: קצבת הנכים תעלה ל-4000 ₪. במסיבת עיתונאים בהשתתפות נציגים מכל סיעות הכנסת דחה יו"ר הקואליציה דוד ביטן את ההמלצות המסתמנות של ועדת שמחון שקבעו כי הקצבה תעלה ל-3,200 שקלים בלבד. הוא קרא לממשלה לקבל את הצעת החוק הממשלתית, שבה תומכות כל הסיעות.

ראש אמ"ן, אלוף הרצי הלוי, מעריך כי "הטרור כאן כדי להישאר": בנאומו המרכזי בכנס הרצליה אמר ראש אמ"ן כי "יש קשר בין הלחץ על מוסול וא-ראקה לבין גל הטרור באירופה".

רשת תצפיות של חיזבאללה - במסווה ארגון ירוק: שגריר ישראל באו"ם דני דנון שלח לחברי מועצת הביטחון צילומים ומפות של העמדות, לכאורה של ארגון "Green Without Borders", וקרא לפירוקן. "חיזבאללה ממשיך להתעצם בדרום לבנון ומאיים על יציבות האזור כולו", טוענת ישראל.

דו"ח משרד הבריאות: שיפור כמעט בכל מדדי האיכות שנמדדו בבתי החולים השנה: משרד הבריאות פירסם את דו"ח מדדי האיכות של בתי החולים בישראל לשנת 2016, המציג שיפור כמעט בכל המדדים שנבדקו השנה לעומת השנה הקודמת.

צלף חיסל פעיל דאעש ממרחק של 3.45 ק"מ: צלף קנדי חיסל פעיל דאעש בירי ממרחק של יותר משלושה קילומטרים, במה שנראה כשיא חדש. הג'יהאדיסט נהרג בירייה בודדת בעיראק ממרחק של 3.45 קילומטרים.

 

מזג האוויר

מחר (שישי) מעונן חלקית וייעשה בהיר, ללא שינוי ניכר בטמפרטורות. בשבת יהיה נאה, תחול עלייה בטמפרטורות בעיקר בהרים ובפנים הארץ. הטמפרטורות יחזרו להיות רגילות לעונה.

תגיות:סטטוס קוומשרד הבריאותחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה