חדשות בעולם

ארה"ב: בן 10 המציא פטנט להצלת תינוקות שנשכחו ברכב, לאחר שחווה טרגדיה משלו

בן עשר מטקסס שבארה"ב המציא פטנט גאוני להצלת תינוקות וילדים מרכב חם שנשכחו בו. הרעיון המהפכני צץ במוחו של הגאון הצעיר לאחר שחווה טרגדיה משלו, כאשר תינוקה בן החצי שנה של שכנתו, חברתה של אמו – נפטר כתוצאה מחום יתר, לאחר שנשכח במכונית

אא

על פי הנתונים הסטטיסטיים שנאספו מאז שנת 1998 – כ-712 פעוטות קיפחו את חייהם כתוצאה ממכות שמש וחום, לאחר שהושארו בכלי רכב חמים. אולם הודות לילד בן עשר בשם קארי ממקיני בישוף מטקסס שבארה"ב, המצב הזה עשוי להיות נחלת העבר בקרוב.

בישוף, תלמיד כיתה ה' – המציא מוניטור קטן וגאוני בשם 'אואזיס', שיוכל לזהות את הטמפרטורה בתוך המכונית, וכשזו מגיעה לרמה מסוימת (עוד לפני שהיא הופכת לקטלנית) המכשיר יפלוט אוויר קריר מצד אחד, ומצד שני ישדר התראה להורים ולרשויות באמצעות אנטנה.

הרעיון המהפכני צץ במוחו של הגאון הצעיר לאחר שחווה טרגדיה משלו, כאשר תינוקה בן החצי שנה של שכנתו, חברתה של אמו – נפטר כתוצאה מחום יתר, לאחר שנשכח במכונית. "עברתי תקופה מאוד קשה כשזה קרה, וחשבתי שאני חייב למצוא פיתרון ולעזור לילדים האומללים האלה כדי למנוע כמה שיותר מקרים כאלה בעתיד", אמר בישוף.

כעת אוספת משפחתו של בישוף הצעיר את הכספים לייצור המוני של המוניטור הגאוני, ולמרות שכרגע ישנו רק דגם התחלתי – עד כה גויסו כבר 24,000 דולר למען המטרה החשובה.

תגיות:הצלהאואזיסמוניטורשכחת תינוקות ברכב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה