הריון ולידה

ילדה בבית ומשחזרת את הנס: "בזכות הפרשות החלה - התינוקת החליקה החוצה ללא כאבים"

אביטל דרמון פלח ילדה את בתה בביתה, לאחר שהתינוקת החליקה מתוכה "תוך דקה וללא כאבים". "אני אדם מאמין מאוד ובמהלך כל ההיריון עשיתי הפרשות חלה. הרגשתי שהפרשת החלה שעשיתי שלושה ימים קודם, שכל התפילות שהתפללנו בבית הזה והברכות שבירכנו – הן אלו שגרמו לזה לקרות", היא אומרת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כשההריונית אביטל דרמון פלח התעוררה באמצע הלילה, היה זה בשביל לתת לבנה בן השנתיים כוס מים – אלא שדווקא אז קרה הבלתי יאומן.  "התעוררתי בשלוש לפנות בוקר. הבן הבכור העיר אותי וביקש כוס מים, וכשרציתי לחזור לישון – הרגשתי פתאום לחץ אדיר", היא משחזרת.

אמנם הייתה בשבוע ה-38 להריון, אך בשלב זה לדבריה עדיין לא היו שום סימנים מקדימים לכך שהיא עומדת ללדת. "בעלי התעורר ושאל 'מה קרה', ואמרתי לו שיש לי הרגשה חזקה של לחץ אבל לא כואב לי שום דבר. הוא מיד הבין שהלידה כנראה מתקרבת, אבל אני התעקשתי לחזור לישון", מספרת אביטל בראיון ל-Ynet.

אלא שדקות ספורות לאחר מכן, כשהלחץ חזר – הבינה אביטל שתחושתו של בעלה כנראה מוצדקת וביקשה שייקח אותה לבית החולים. "אבל ההרגשה של הלחץ גברה והבנתי שאין סיכוי שאצליח להגיע עם הבן הגדול להורים שלי, ורק אחר כך לבית החולים", הסבירה.

"צעקתי לבעלי שיזמין אמבולנס, ובזמן שהוא התקשר הרגשתי שהראש מתחיל לצאת. לא האמנתי שאני באמת יולדת, ופחדתי שמשהו ישתבש. צרחתי לבעלי שהראש יוצא ומרוב פאניקה לא זכרנו את המספר של מד"א ובטעות בעלי חייג למכבי אש".

ו...ממש באותו רגע, התינוקת פשוט החליקה החוצה. השעה הייתה 3:25 לפנות בוקר. "רבע שעה אחר כך בערך, אנשי מד"א היעו. מיד לאחר מכן אימא שלי הגיעה ולקחה את הבן הגדול. האמבולנס פינה אותי ואת התינוקת לבית החולים".

מאז היא לא מפסיקה לשחזר את הלידה שהייתה לדבריה "מהירה וללא שום כאב", ואף מודה על הנס הגלוי. "אני אדם מאמין מאוד ובמהלך כל ההיריון עשיתי הפרשות חלה. הרגשתי שהפרשת החלה שעשיתי שלושה ימים קודם, שכל התפילות שהתפללנו בבית הזה והברכות שבירכנו – הן אלו שגרמו לזה לקרות. הילדה נולדה בדיוק באותו המקום שעמדתי עם כל החברות בהפרשת חלה, והיא נולדה ללא שום כאב, ובתוך דקה בדיוק היא יצאה. היה חשוב לי לספר את הסיפור, כי זה נס גלוי. בעלי ואני עברנו חוויה מדהימה שלא כולם זוכים לה".

מחלקת אמ"א למניעת הפלות של הידברות הצילה תינוקות יהודים רבים מאובדן, ומסייעת לנשים בהריון להתגבר על קשיים ולהציל את חיי ילדיהן. רצוי להירתם ולתרום למשימתם היקרה. לפרטים ולסיוע: 073-2221333

מחלקת אמ"א באתר הידברות - סיוע לנשים בהריון, לחצו כאן.

תגיות:לידהביתכאביםנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה