כתבות מגזין

המהפך של אמארה סטודמאייר: לומד תורה, הולך עם ציצית ואוכל רק כשר

כוכב הכדורסל האמריקני אמארה סטודמאייר הגיע ארצה היישר ממיאמי, וקבע את מושבו בירושלים. כעת, לצד המשחקים ב'הפועל ירושלים', כוכב הכדורסל משקיע גם בפן הרוחני - לומד תורה, הולך עם ציצית ואוכל מזון כשר

אמארה סטודמאייר בביקורו בארץ לפני כשבע שנים (צילום מסך יוטיוב)אמארה סטודמאייר בביקורו בארץ לפני כשבע שנים (צילום מסך יוטיוב)
אא

כוכב הכדורסל האמריקני אמארה סטודמאייר הגיע ארצה היישר ממיאמי, ומשחקים לצד חברי קבוצת 'הפועל ירושלים' – הם רק הסיבה ה'חיצונית' לכך.

הסיבה הפנימית והחשובה יותר לדידו, היא הרוחניות הנובעת מזיקה עמוקה ליהדות, שהפכה באחרונה למרכז חייו. מטרת הגעתו לארץ הייתה לחשוף את אשתו וארבעת ילדיו – לאורח החיים היהודי-ישראלי, שעל פיו הוא שואף לחיות.

בשנים האחרונות מקפיד סטודמאייר על קיום אורח חיים יהודי, ובכללו הולך עם ציצית, אוכל מזון כשר ולומד תורה. מעניין לציין כי בעקבותיו הולכת כל המשפחה כולה, ולאחר סיור שנעשה להם בארץ – בחרו לקבוע את מושבם בשכונת 'טלביה' שבירושלים, בסמוך למוסדות דת ותרבות.

סטודמאייר עם אחד המרצים ב'אש התורה', שם החל את לימודיו לאחרונה. צילום מסך אינסטגרםסטודמאייר עם אחד המרצים ב'אש התורה', שם החל את לימודיו לאחרונה. צילום מסך אינסטגרם

"סטודמאייר מאוד אוהב את ישראל, וגם משפחתו התחברה מאוד לאווירה השוררת כאן", סיפר אחד ממקורביו ל'ידיעות אחרונות'. לדבריו, החיבור המשפחתי ליהדות, מקל עליהם את תהליך ההסתגלות לארץ, וככל הנראה, המגמה היא להישאר כאן לאורך זמן.

ומה באשר לכדורסל? מקורביו אף מספרים כי למרות הישגיו המקצועיים המרשימים עד כה, מדובר באדם ענו שלא בא להיות 'הכוכב' ולהבליט עצמו יתר על המידה, אלא מטרתו היא להשתלב כחלק אינטגרלי בקבוצה, ולהרגיש חלק ממנה גם בפן האישי. "הוא בן אדם מדהים, כולם אוהבים אותו", מספר אחד השחקנים בקבוצה. "מאוד חשובה לו ההצלחה של הקבוצה, והוא תמיד דוחף ורוצה לעזור. אין לו אפילו טיפה של אבק כוכבים, וזה בכלל לא מובן מאליו שאחד שמגיע מהמקום שלו, מתנהג כמו שהוא מתנהג".

תגיות:גרי צדקבעלי תשובהכדורסלאמארה סטודמאייר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה