חדשות יהדות

גיא זו-ארץ: "שנים אני לוקח את הילדים לבית הכנסת - והיום אני רואה את הפירות שזה מניב"

יעל בר זוהר וגיא זו-ארץ בראיון רווי אמונה, על ההתחזקות הרוחנית שקרמה עור וגידים לפני שנים אחדות ועשתה רק טוב לחוויית המשפחתיות שלהם. "אחד הדברים היותר מקסימים שאתה יכול לתת לילדים שלך כשאתה מנסה ליצור משפחתיות – זה לשבת יחד סביב השולחן, לעשות קידוש ולשיר שירי שבת"

גיא זו-ארץ (צילום: עמית ישראלי, יח"צ)גיא זו-ארץ (צילום: עמית ישראלי, יח"צ)
אא

הוא מניח תפילין כבר שנים ולוקח את הילדים איתו לבית הכנסת. היא מעודדת, ושמחה במשפחתיות שנוצרת סביב הקידוש ושירי השבת. אכן, היום זה כבר לא סוד שיעל בר זוהר וגיא זוארץ – מתחזקים.

בראיון ל'ידיעות אחרונות' סיפרו השניים על ההתחזקות הרוחנית שקרמה עור וגידים לפני שנים אחדות, ועשתה רק טוב לחוויית המשפחתיות שלהם. זו-ארץ סיפר כי זה שנים שהוא מניח תפילין, מדי יום ביומו. "זה מחזק אותי", אמר והוסיף: "קידוש אני מכיר מהבית – זה מה שההורים והסבים הנחילו לי.

"ביום שישי אני הולך עם הילדים לבית הכנסת, אנחנו שרים 'לכה דודי' ועוד כמה שירים והיום אני רואה את הפירות שזה מניב אצל הילדים. לכל אחד יש את התפקיד שלו – זה עם היין, וזה עם החלות – והם מחכים לזה".

בר זוהר הצטרפה אף היא לדבריו, ואמרה כי שלושת ילדיהם הם המתנה הכי גדולה שקיבלה בחיים, ולא יכלה לחלום על מתנה יפה מהם. אז איך שומרים על מתנה כה יפה? "אחד הדברים היותר מקסימים שאתה יכול לתת לילדים שלך כשאתה מנסה ליצור משפחתיות – זה לשבת יחד סביב השולחן, לעשות קידוש ולשיר שירי שבת", אמרה.

"יש בזה משהו מאוד מרגיע ונעים. היום אף אחד לא מסתכל לשני בעיניים. אנשים יושבים סביב השולחן וכל אחד עם הנייד שלו. כולנו מכורים למכשירים האלה, גם אני. ויש בזה גם דברים טובים – אבל לנו היו חוגים וירדנו לשחק בשכונה, והיום הילדים מול המסכים. לייצר לילדים רגעים שבהם אתה מעיף את הכול הצידה ואומר: 'עכשיו זה הזמן של המשפחה', זה ממש חשוב".

צפו בראיון של העיתונאי דודו כהן עם גיא זו-ארץ, בתוכנית 'בכיוון אחר' בערוץ הידברות:

 

תגיות:גיא זוארץיעל בר זוהרמתחזקיםבעלי תשובהשבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה