חדשות בארץ

הוריו של בניה רובל הי"ד: "החזירו את הטלפון עם ההודעות מהבן שנפל"

מכשיר הטלפון של בניה רובל הי"ד שנרצח בהיתקלות עם מחבלים במהלך מבצע 'צוק איתן' – נאבד. הוריו מתחננים: "אנא החזירו לנו את הטלפון עם ההודעות האחרונות מהבן"

  • י"ד אייר התשע"ז
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

אחד החללים של מבצע 'צוק איתן' לפני כמעט 3 שנים היה בניה רובל הי"ד. רובל, לוחם חטיבת הצנחנים, נהרג בהיתקלות עם מחבלים ברצועת עזה במהלך המבצע.

משפחתו של בניה הי"ד שמרה מכל משמר על מכשיר הטלפון של בנם המנוח, עד שבמוצאי השבת האחרונה נפרץ רכבו של האב זאב, והטלפון נגנב.

במוצאי שבת האחרון נפרץ רכבו של זאב רובל - אביו של בניה רובל ז"ל, לוחם חטיבת הצנחנים שנהרג בהיתקלות עם מחבלים ברצועת עזה במהלך מבצע צוק איתן.

ערן תמיר, שוטר הקהילתי של שכונת ג'סי כהן בחולון, שמע על הפריצה ומיד שלח צוותי בילוש. הצוותים ניסו לאתר את הגנב, תוך כדי סריקות בשטח ונסיון איכון של הטלפון ובו ההודעות האחרונות של בניה הי"ד.

בשלב מסוים הטלפון כבה ומאז נעלמו עקבותיו. מדובר בטלפון נייד פשוט, אך הערך הרגשי של המכשיר הוא גבוה מאוד: בתוך הנייד היו הודעות של בניה, שהן הזיכרון שנותר למשפחה מהתקשורת האחרונה עם בנם. במשפחה מבקשים בכל לשון של בקשה לכל מי שמוצא את הטלפון להחזיר אותו, ומתחייבים לא לפעול נגדו בפן הפלילי.

נתקלתם בטלפון של בניה הי"ד? אנא התקשרו למספר 054-2431990 או למוקד 100, או מסרו אותו בכל תחנת משטרה.

תגיות:בניה רובלגניבהפלאפון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה