חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: השרב יישבר היום אחר הצהריים

טראמפ פיטר את ראש ה-FBI, בג"ץ דן בעתירות שהוגשו נגד מס דירה שלישית, וסוריה חוששת מפלישה. כל מה שחשוב לדעת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חדשות

הפצ"ר: "שלם עם ההחלטה בפרשת אזריה". בריאיון לכתב העת 'עורך הדין' קובע הפרקליט הצבאי הראשי תא"ל שרון אפק כי הוא שלם לחלוטין עם ההחלטות בפרשת אזריה.

נגנב הטלפון ובו ההודעות האחרונות מהבן שנפל: הוריו של החייל בניה רובל הי"ד שנהרג בעזה לפני כשלוש שנים מבקשים: "החזירו את הטלפון, לא נפעל במישור הפלילי". להרחבה, לחצו כאן.

בג"ץ מציע: להחזיר את חוק מס דירה שלישית לוועדת כספים: בג"ץ דן בעתירות שהוגשו נגד חוק מס דירה שלישית, ובתום הדיון הורה למדינה להתייחס עד יום ראשון לאפשרות להחזיר את החקיקה לדיון בוועדת הכספים.

זהירות: אלפי ילדים אושפזו בעקבות שימוש בקיסמי אוזניים: מחקר חדש מגלה כי מעל 12 אלף ילדים מטופלים בארה"ב מדי שנה בשל נזקים לאוזניים בעקבות שימוש בקיסמי אוזניים. בין הפגיעות: נזק לעור התוף, סחרחורות, ואף איבוד שמיעה.

פתח תקווה: שלושה מאבטחים בפתח תקווה ירו באוויר לאחר שהתפתחה תגרה בינם לבין אדם דובר רוסית שחשב שהמאבטחים תוקפים אותו.

מוסד שורש: "אנו צפויים למשבר גדול ומטלטל": במסמך שהכין מוסד שורש למחקר כלכלי-חברתי לבקשת המועצה הלאומית לכלכלה, מזהירים כי אנו צפויים בפני "משבר גדול ומטלטל שיתחיל את התהליך שלא תהיה ממנו חזרה".

 

חוץ

דרמה בארה"ב: טראמפ פיטר את ראש ה-FBIגורמים אמריקניים דיווחו הלילה ל-CNN כי קומי היה במשרדי הבולשת בלוס אנג'לס ודיבר עם העובדים כאשר שמעו בטלוויזיה שהוא פוטר על ידי טראמפ. להרחבה, לחצו כאן.

סוריה חוששת מפלישה בשל ריכוז כוחות חסר תקדים בגבול ירדן: ארה"ב ו-19 מדינות נוספות פתחו בתמרון הצבאי הענק "האריה המתכונן" בשטח ירדן - ואסד חושש שהתרגיל הוא כסות לפלישה קרובה. חיזבאללה דיווח על כוחות גדולים ליד הגבול, ירדן הבהירה: "נגן על גבולותינו  בעומק סוריה אם יהיה צורך".

למרות הפיוס: חמאס ממשיך לפעול במרץ מטורקיה: גיוס סטודנטים פלסטינים לפעולות טרור, הכשרה צבאית וסיוע כלכלי לארגון בעזה: נאומו הקשה של ארדואן נגד ישראל לא הפתיע איש במערכת הביטחון, הרואה בטורקיה את אחד מבסיסיו העיקריים של חמאס בחו"ל.

תלמיד הושעה מבית ספר בגלל לייק לתמונה: התלמיד הלומד בכיתה ז' בבית ספר באוהיו עשה לייק לתמונה של רובה דמה לצד הכיתוב "מוכן". הוא הושעה ל-10 ימים. אביו: "הוא בחיים לא שיתף פוסט מאיים".

 

מזג האוויר

היום: יוסיף להיות שרבי ברוב אזורי הארץ. במהלך היום לאורך החוף והשפלה הטמפרטורות ירדו והלחות תעלה, אך יוסיף להיות שם חם עד שרבי. הלילה: בהיר עד מעונן חלקית.

חמישי: נאה. צפויה ירידה ניכרת בטמפ' ועליה בלחות. הטמפ' יהיו רגילות לעונה.

שישי: נאה. הטמפרטורות יהיו ללא שינוי ניכר.

שבת: מעונן חלקית עד בהיר. תחול עליה בטמפרטורות. בהרים ובפנים הארץ הטמפרטורות יהיו גבוהות מהרגיל לעונה.

תגיות:מזג אווירשרבכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה