חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: נכשל הליך הגישור שהציעו הורי הילדים החולים בהדסה

חכם שלום כהן בהוראה חריפה בעקבות חילולי השבת, פרויקט הדגל של דואר ישראל, וראש הממשלה בתנאי לשר החוץ הגרמני. כל מה שצריך לדעת

בית החולים הדסה עין כרם (צילום: פלאש 90)בית החולים הדסה עין כרם (צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

חכם שלום כהן: "להילחם בבג"ץ בעניין חילולי השבת – עד כדי פרישה מהממשלה": נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן, הורה כי יש לעשות הכל כדי למנוע את חילולי השבת בתל אביב, כולל פרישה מהממשלה. מוקדם יותר הודיעו נציגי  עיריית תל אביב מטעם ש"ס ויהדות התורה כי הם מתפטרים מחברותם בעירייה. להרחבה, לחצו כאן.

פרויקט הדגל של דואר ישראל: אחר כשנה מיום ההכרזה על הקמתו, ייפתח בקרוב מרכז המיון המקוון של דואר ישראל במודיעין בהשקעה של כ־25 מיליון שק. בבנייתו של המרכז הוטמעו יכולות חדשניות  של מיון, קיטלוג ופענוח חבילות, שלדברי דואר ישראל יקצרו משמעותית את משך מסירת החבילות המוזמנות מחו"ל, משלב נחיתתן בישראל ועד הגעתן ללקוחות.

נכשל הליך הגישור בין הרופאים במחלקה ההמטו־אונקולוגית ילדים לבין הנהלת הדסה: ההורים, המיוצגים על ידי עו"ד אליעד שרגא, הודיעו על כך לשר הבריאות יעקב ליצמן. אמש ציינו ההורים כי הם נואשו מאפשרות זו ושהם פונים לנתיב המשפטי בדרישה לאפשר פתיחת מחלקה להמטו-אונקולוגיה ילדים בבית החולים שערי צדק.

משרד החינוך שוקל להקדים את חופשת ל"ג בעומרלאחר שבסוף השבוע האחרון הודיע משרד החינוך על דחיית חופשת לג' בעומר ביום אחד בכדי למנוע חילול שבת, כעת, בעקבות מחאה וזעמם של הורים ומורים רבים, נבחנת במשרד הצעה להקדים את הדלקת המדורות ליום חמישי כך שחופשת ל"ג בעומר תהיה ביום שישי, כך דווח בחדשות 2.

תפילין באושוויץ בפעם הראשונה בחיים: ארגון "חב"ד לנוער" הביא "דוכן תפילין" אל תוך מחנה ההשמדה לטובת משתתפי מצעד החיים. עבור חלק מהצעירים הייתה זו הפעם הראשונה בחיים.

 

מדיני

שגריר ישראל באו"ם דני דנון מוחה על מכתבו של מרואן ברגותי, שפורסם ב-CNN: "ברגותי הוא טרוריסט ורוצח. פעולותיו של ברגותי, שמקדשות מוות ורצח, אינן שונות מפעולותיהם של דאע"ש שמנסים לכפות את רצונם באמצעות טרור ברחבי העולם".

ראש הממשלה נתניהו בתנאי לשר החוץ הגרמני: ראש הממשלה בנימין נתניהו הציב תנאי לשר החוץ הגרמני זיגמר גבריאל, המבקר היום בישראל. הוא הבהיר לשר כי אם ייפגש עם נציגי הארגונים שוברים שתיקה ובצלם - לא ייפגש עמו.

 

חוץ

ברקע המתיחות הגוברת, צפון קוריאה ערכה תרגיל צבאי ענק: קוריאה הצפונית ערכה תרגיל צבאי ענק לרגל 85 שנה לכינון הצבא. במקביל, היום, בצעד נדיר מאוד, יוזמנו כל 100 הסנאטורים של ממשל טראמפ לתדרוך על המצב. להרחבה, לחצו כאן.

 

מזג האוויר

היום: בהיר בד"כ. הטמפרטורות יעלו במידה ניכרת ויחזרו להיות רגילות בעונה. משעות הצהריים ינשבו רוחות צפוניות ערות לאורך מישור החוף. הלילה: ללא שינוי של ממש במזג האויר.

רביעי: התחממות נוספת. ייעשה חם מהרגיל עד שרבי בעיקר בהרים ובפנים הארץ. משעות הצהריים ינשבו רוחות צפוניות ערות לאורך מישור החוף.

חמישי: מעונן חלקית בעננות גבוהה. לאורך מישור החוף, השפלה וצפון הנגב הטמפרטורות ירדו. בהרים ובפנים הארץ יוסיף להיות חם מהרגיל עד שרבי.

שישי: נאה, לא יחול שינוי של ממש בטמפרטורות. בהרים ובפנים הארץ עדיין חם מהרגיל.

תגיות:בית החוליםהדסהכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה