חדשות בארץ

השוטרים נדהמו: הנהגת נרדמה על הכביש, והתעוררה לקול צפירות הנהגים

אתמול (ג') בשעות הבוקר, נסעו שוטרי אגף התנועה של מחוז ירושלים ברכבם, כשלפתע הבחינו ברכב שעובר בצורה מסוכנת מנתיב לנתיב על כביש מרכזי בדרום העיר, ונוסע במהירות. כשעצרו בסמוך אליו ברמזור הקרוב, לא האמינו למראה עיניהם: מאחורי ההגה ישבה אישה רדומה, שראשה נטה מעט הצדה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לא משחק ילדים: אתמול (ג') בשעות הבוקר, נסעו שוטרי אגף התנועה של מחוז ירושלים ברכבם, כשלפתע הבחינו ברכב שעובר בצורה מסוכנת מנתיב לנתיב על כביש מרכזי בדרום העיר, ונוסע במהירות. כשעצרו בסמוך אליו ברמזור הקרוב, לא האמינו למראה עיניהם: מאחורי ההגה ישבה אישה רדומה, שראשה נטה מעט הצדה.

כשהרמזור התחלף והאור הירוק הופיע, 'התעוררה' הנהגת מ'שנת היופי' כתוצאה מצפירות הנהגים שהשתרכו מאחוריה. כשדפוס הנהיגה הבלתי זהירה חזר על עצמו גם לאחר ש'הקיצה', הורו לה השוטרים לעצור בצד.

הם התקרבו לרכבה, הציגו את עצמם והגישו לה, להפתעתה, בקבוק מים. אחד השוטרים אף ביקש שתצא מהרכב ותתרענן למשך זמן מה, אך הנהגת ניסתה לסרב בתואנה שהיא ממהרת למקום עבודתה.

כשהודתה באוזניהם שהיא אמנם מאוד עייפה, הבינו השוטרים שזוהי סכנת נפשות להתיר לה להמשיך בנהיגה, ועיכבו אותה למשך חצי שעה. בזמן זה ווידאו שהיא שותה, שוטפת את פניה ונחה ברכבה ללא הפרעה.

כשהרגישה שכוחותיה התחדשו, חסרה למסלול – אך לא לפני שקיבלה דו"ח על נהיגה בחוסר זהירות, וסיכון הנהגים האחרים. "נהיגה בעייפות ובחוסר זהירות עלולה להוביל לפגיעה בחיי אדם", מסבירים במשטרה. "כל מי שיושב מאחורי ההגה, צריך לוודא שביכולתו לנהוג בעירנות מבלי לסכן את חייו, וחיי נוספים. בסופו של יום, כולנו רוצים לשוב לביתנו בריאים ושלמים".

תגיות:נהיגהונשמרתם לנפשותיכםסכנהשינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה