חדשות בארץ

הרב שניצל מהפיגוע בחיפה: "היה לי נס גלוי. הכדורים פספסו איברים חיוניים בסנטימטרים"

הרב יחיאל אילוז, שנפצע בפיגוע בחיפה לפני כחודש – מדבר לראשונה. "לא הצלחתי לראות את המחבל, אבל היה לי ברור שזה פיגוע. היה לי נס גלוי ממש, הכדורים פספסו איברים חיוניים בכמה סנטימטרים"

זירת הפיגוע בחיפה (צילום: אפי שנפר, תיעוד מבצעי מד"א)זירת הפיגוע בחיפה (צילום: אפי שנפר, תיעוד מבצעי מד"א)
אא

הרב יחיאל אילוז, דיין בבית הדין לגיור שנפצע לפני כחודש באירוע הירי בחיפה, משחזר את רגעי האימה בהם נפגע, ומספר ל'כיכר השבת' על יכולת הדיבור שנפגעה ועל תהליך השיקום שהוא עובר בימים אלו, בבית לווינשטיין.

"אני עדיין מרגיש כאבים, ומקווה לסיים את בקרוב את השיקום ולשוב לביתי ולעבודתי כדיין. אבל היה בכל הסיפור הזה נס גלוי. הכדורים שפגעו בי פספסו בכמה סנטימטרים איברים חיוניים. יכולתי לא להיות היום בין החיים, היו חסדי שמיים גלויים", הוא אומר. 

לדבריו, הוא לא ראה את המחבל, אך ידע כי מדובר בפיגוע, כבר מהירי הראשון. "הוא הגיע מאחוריי, וירה בי", מסביר הרב. "לא הצלחתי לזהות את היורה, אבל מיד ידעתי שזה פיגוע".

כשנשאל הרב האם אינו חושש להסתובב כיום בחיפה אמר כי "ידוע שגם ערבים ישראלים מנסים לפגוע ביהודים. כל המדינה זירה ואין הבדל בין חיפה שבה מתגוררים ערבים, לאזורים אחרים בארץ".

השבוע הותר לפרסום כי האירוע הוגדר כפיגוע על רקע לאומני, וכתב אישום הוגש ביום ב' האחרון כנגד המחבל מוחמד שינאווי – ערבי ישראלי בן 22, שביצע את המעשה מתוך שנאת יהודים מובהקת.

בכתב האישום מיוחסות לשינאווי עבירות של רצח וניסיון לרצח, גניבת רכב, ניסיון שוד ואישום כי השתשמש בנשק למטרת טרור. שני חברים נוספים של שינאווי, מואשמים בסיוע לפשע, בשיבוש הליכי החקירה ועוד.

תגיות:רבניצולחיפהפיגוענס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה