חדשות בארץ

מהפכת הסוכר מתקרבת: 40% פחות סוכר - ובאותו טעם

חברת האם של אסם פרסמה הודעה משמחת משהו, אודות הפחתת 40% מרמות הסוכר בשוקולדים מיובאים, החל משנת 2018. המדען הראשי בחברה: "אנחנו רוצים שאנשים יתרגלו לטעם יותר טבעי במזון, ואנחנו גם רוצים להיות המובילים במציאת פתרונות לכך"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

במסגרת הלוחמה בהשמנת יתר ושכיחות מחלת הסוכרת: נסטלה, חברת האם של אסם הנחשבת לחברת המזון הגדולה בעולם, פרסמה השבוע הודעה שבה היא מתחייבת להפחית כ-40% מרמות הסוכר בשוקולדים מיובאים, החל משנת 2018. לדברי  המדען הראשי בחברה, הטריגר ליוזמה הוא הרצון שחובבי המתוק ימשיכו לצרוך שוקולד, אך (ויחי ההבדל הקטן) – כזה שמכיל הרבה פחות סוכר בתוכו.   

כיצד הם מתעתדים לעשות זאת? שאלה טובה, שהתשובה עליה טובה עוד יותר: בעזרת טכנולוגיה המעוגנת ומוגנת בפטנט ייחודי, מדעני החברה מבטיחים ליצור שינוי במבנה הסוכר – שמצד אחד יספק לצרכן את אותה תחושת מתיקות, אך מצד שני יכיל כ-40% פחות סוכר.

לדברי סטפן קטסיקס, מוביל פרויקט ה'סוכר החדש' ומדען ראשי בחברה, מרגיע את רוח הספקולציות באומרו כי אין מדובר בתחליף כימי זול ומסוכן, כי אם בסוכר טבעי לחלוטין. הבשורה שהוא טומן בחובו, לדבריו, הוא השינוי במבנהו, ותו לא. "מאחר והסוכר ה'רגיל' לא מתמוסס בפה אלא בקיבה, נדרשת כמות גדולה כדי ליצור את המתיקות הרצויה כבר בפה. 'נסטלה' מצאה פיתרון להגביר את התחושה המתוקה, כבר כשהסוכר מתמוסס בפה", אמר קטסיקס והוסיף כי "אנחנו רוצים שאנשים יתרגלו לטעם יותר טבעי במזון, ואנחנו גם רוצים להיות המובילים במציאת פתרונות לכך".

תגיות:אוסםסוכרשוקולדיםהפחתה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה