חדשות יהדות

אלירז שדה מתחזק: "לא הגיוני שבאתי לכאן סתם. אני אדם מאמין, וחייב להיות עולם הבא"

בראיון שנערך עמו לאחרונה, מספר אלירז שדה על ההתקרבות שלו ליהדות, ועל האמונה שהייתה בו מאז ומתמיד בקב"ה. "כולנו יהודים", הוא אומר. "אחרת מה אנחנו עושים פה, ולמה יש לנו בכלל מדינה? אני לא פה סתם, ולא מגיע לי כלום. הכל בזכותו"

אלירז שדה (צילום מסך יוטיוב)אלירז שדה (צילום מסך יוטיוב)
אא

אלירז שדה מתקרב ליהדות: בראיון מיוחד שנעשה עם יוצא ה'אח הגדול' ב'ידיעות אחרונות' – מספר שדה על הטריגר להפוך למגיש בערוץ 20 ("להנגיש את היהדות לכולם"), על האמונה שלו בקב"ה ("הכל בזכותו") ועל התכלית שלנו בעולם הזה ("לא מתאים לי לחשוב שבאתי ל-80 שנה וזהו").

כשנשאל שדה האם הוא מגדיר עצמו כאדם מאמין, השיב נחרצות: "מאמין מאוד ומשתדל לעשות כמיטב יכולתי. לצערי ירדתי מהנחת תפילין בגלל עומס, אבל חייב לחזור לזה דחוף. אני גם משתדל ללכת לשיעור תורה אחת לשבוע, כשיש לי זמן".

לדבריו, כרגע הוא אמנם אינו שומר שבת, אך זו בהחלט השאיפה הבאה שלו. וגם על התכלית שלנו בעולם הזה, הספיק כבר לתת דעתו. "לא מתאים לי לחשוב שבאתי לעולם ל-80 שנה וזהו, אני רוצה להאמין שיש תכלית לחיים שלי. זה לא הגיוני, חייב להיות עולם הבא. אני לא פה סתם... כולנו יהודים. אחרת, מה אנחנו עושים פה? בשביל מה יש לנו מדינה בכלל, אם לא אברהם אבינו?".

וגם על עניין 'כוחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה', יש לו לשדה מה לומר: "כשהיו מיונים ל'אח הגדול' – אף אחד לא הכיר אותי. בכל זאת, נשלפתי מתוך אלפים בפינצטה. מי זה אם לא אלוקים? קורים לי ולאחרים דברים שהם גדולים מאיתנו. הפחד הוא שיש בני אדם שבטוחים שזה הם, ושהכל קורה בזכותם".

 

תגיות:סלבסבעלי תשובההתקרבות ליהדות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה