חדשות יהדות

אריק ברמן מתקרב ליהדות: "מסתכל על הדת, ורואה מה אפשר לקחת"

הוא עדיין לא מגדיר את עצמו כבעל תשובה, אבל הזמר והיוצר אריק ברמן מתחבר לדברים רבים ביהדות, ובעיקר למהות. "כל אדם שואל את עצמו, 'מה אני עושה פה בעולם, מה התפקיד שלי, והאם יש משמעות להכל'", הוא אומר

אריק ברמןאריק ברמן
אא

לא היינו חושבים שדווקא הוא יפנה לכיוון האמוני, אבל כן, הזמר היוצר אריק ברמן לומד להכיר את יהדותו בשנים האחרונות. זה קרה אחרי שלמד באוניברסיטה קורסים שעסקו בפילוסופיה, ופתחו לו את הראש לגבי המשמעות של האדם בעולם מול אלוהים. ומצד שני, אולי טבעי שזה קרה. ברמן היה תמיד אמן מהורהר, נועז, שלא מחפש את הדרכים המובנות מאליהן.

"היה לי הרבה הלוך ושוב עם אלוהים ואמונה והשכל הישר", אומר ברמן בראיון ל"ידיעות אחרונות". "אבל כל אדם שואל את עצמו, 'מה אני עושה פה בעולם, מה התפקיד שלי, והאם יש משמעות להכל', אז עוברות לי בראש שאלות כאלה. מצאתי בדת היהודית הרבה דברים יפים שאני אוהב. לפני כמה שנים מצא חן בעיניי הרעיון של יום כיפור פעם בשנה, ואחר־כך חשבתי שיום שבת שקורה פעם בשבוע הוא דבר שיכול להיות נעים לנפש — להתנתק מהטכנולוגי ומהאייפונים, לקחת זמן, לקרוא ספר ולדבר עם חברה שלך, אם כי אני לא שומר שבת. אני כן מנסה להסתכל על הדת ולראות איזה דברים יפים וטובים אני יכול לקחת".

תגיות:התקרבות ליהדותאריק ברמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה