סגולות

סגולה נפלאה ומנוסה: כך תיוושעו מכל צרה

כיצד יש לבצע את הסגולה, מה לעשות אם הישועה מתמהמהת, ומהו הדבר שחשוב ביותר לעשות בעת צרה? כל התשובות על הסגולה הידועה

אא

"במספר 'ארבעים יום' רצופים יש יסוד גדול", אומר הגאון הרב משה שטרנוך. "וקיבלנו סגולה נפלאה ומנוסה, שמי שיש לו ח"ו צרה בפרנסה או בשידוכים או בבריאות וכדומה, יכנס ארבעים יום רצופים לבית הכנסת יום יום, ויאמר תהילים, (נהגו לומר ספר שלם, וקל לקיימו בספר רביעי שהן פרקים צ-קז), ומקדים ואומר לפני תפילתו על מה שמבקש, והוא מנדב לצדקה אפילו פרוטה, וכשגומר אמירת תהילים יאמר עוד פעם את בקשתו, ויוסיף שבלי נדר כשיושיע לו הקב"ה, יאמר "נשמת כל חי", וסיפרו לי מכמה אנשים ונשים שנושעו על ידי זה".

להלן פרטי הסגולה על פי הגר"מ שטרנבוך:

1. לפני תחילת ביצוע הסגולה, יש להקדים ולומר 'בלי נדר', כדי שאם לא יעלה בידו לסיימה, לא ייחשב לו הדבר כאילו הפר נדר חלילה.

2. יש לקיים את הסגולה על בקשה אחת בלבד.

3. את הבקשה יש לבקש לפני אמירת התהילים, ולאחריה.

4. ראוי לומר ספר שלם בתהילים. (כידוע ספר התהילים מחולק לחמישה ספרים. הרב שטרנבוך מציע לומר את ספר רביעי, שהוא קצר יותר: פרקים צ' – קז)

5. לאחר אמירת התהילים יש לתת צדקה, ואפילו סכום מועט מאוד, ולבקש שוב את הבקשה.

6. כמו כן, ראוי להבטיח בעת נתינת הצדקה, כי כאשר ייטיב לו הקב"ה ויושיע אותו וימלא בקשתו, הוא יאמר את תפילת ההודיה "נשמת כל חי".

7. לאחרונה, השיב הרב שטרנבוך תשובה בכתב ידו לאדם שפנה אליו בשאלה: "קיימתי את הסגולה, אמרתי ספר רביעי בתהילים 40 יום ולא נושעתי". השיב הרב: "צריך לתת גם צדקה ולהבטיח שאם הקב"ה יושיע יאמר 'נשמת'". המשיך הרב וכתב דברים נוראיים: "ואם לא נענה - יחזור ויתפלל, שלפעמים הקב"ה מעכב את הישועה, כיוון שרוצה לשמוע עוד תפילות")

8. "והעיקר בעת צרה, רח"ל", מסיים הרב שטרנבוך את דבריו, "הוא להתפלל לאבינו שבשמים, לשפוך לפניו שיחו וצרתו, והוא ברחמיו גוזר ומבטל".  

תגיות:ישועהסגולה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה