חדשות בארץ

דרמה בכנסת: ח"כ יעל כהן-פארן תקפה את ח"כ אמסלם, משום שהתפלל בכותל

מהומה בוועדת הפנים של הכנסת: חברת הכנסת יעל כהן-פארן תקפה את יו"ר ועדת הפנים ח"כ דודי אמסלם, על כך שהתפלל ואמר תהילים ברחבת הכותל, במהלך סיור של הוועדה במקום. ח"כ אמסלם בתגובה: "סבא שלי ז"ל נמצא עכשיו בשמיים, ואני בטוח שעשיתי לו נחת רוח. כחבר כנסת, באתי ואמרתי קצת פרקי תהילים. אני לא צריך לבקש ממך אישור, הבנת?"

ח"כ דודי אמסלם (אילוסטרציה: Shutterstock)ח"כ דודי אמסלם (אילוסטרציה: Shutterstock)
אא

מהומה בוועדת הפנים של הכנסת: חברת הכנסת יעל כהן-פארן תקפה את יו"ר ועדת הפנים ח"כ דודי אמסלם, על כך שהתפלל ואמר תהילים ברחבת הכותל, במהלך סיור של הוועדה במקום.

ח"כ כהן פארן הפנתה אצבע מאשימה כנגדו, אך ח"כ אמסלם לא נשאר חייב וסנט לעומתה כי היה זה לכבוד "סבא שלי ז"ל נמצא עכשיו בשמיים, ואני בטוח שעשיתי לו נחת רוח. כחבר כנסת, באתי ואמרתי קצת פרקי תהילים. אני לא צריך לבקש ממך אישור, הבנת?", אמר והוסיף: "אל תהיי לי משגיחת כשרות".

חילופי הדברים הקשים בין השניים גררו את תגובת ח"כ אורן חזן, שאמר לכהן-פארן: "מה, הוא הכריח אותך לקרוא תהילים? את פשוט חצופה" – תגובה שהכעיסה אותה אף יותר.

אל המהומה הצטרפו חיש קל קולות נוספים שיצאו כנגד ח"כ כהן-פארן, ומחו כנגד ההתפרצות שלה. "למה את הופכת תפילה לעניין פוליטי?", שאל ח"כ אלעזר שטרן, מ'יש עתיד'.

אל הבחישה בקדירה הצטרף גם יו"ר סיעת ש"ס ח"כ יואב בן צור, שהאשים את ח"כ הי בכוונתה לעורר פרובוקציות וכי "לא ניתן לאף אחד לפגוע ברגשות המתפללים שמגיעים לשם, ומיליוני אנשים שמגיעים לשם כל שנה. ולא משנה מה המחיר אשר יהיה".

בהמשך הדיון תקף ח"כ אורן חזן את חברי הוועדה שתמכו ברפורמים, והאשים אותם בכך שכוונתם למחוק כליל את היהדות. "תגידו כמה כסף אתם מקבלים מהרפורמים, אתם את הנשמה שלכם מוכרים. ברומא תתנהג כרומאי, בכותל תתנהג כיהודי". דבריו אלו ליבו אף יותר את האש, והוא התבקש לצאת מחוץ לאולם הדיונים.

תגיות:הכותל המערביתפילהחברי כנסת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה