פעילות הידברות

פעם ראשונה בהיסטוריה: שידור חי מקבר רחל עם הרבנית ימימה מזרחי, ביום חמישי הקרוב בשעה 21:00

לא תצליחי להגיע לקבר רחל אימנו ביום ההילולה? ערוץ הידברות (97 ב-yes וב-hot) עורך שידור חי מרתק ומרגש מקבר רחל, ביום חמישי הקרוב, בשעה 21:00 בערב, עם הרבנית ימימה מזרחי. דברי תורה מפעימים על רחל אימנו, סרטונים מיוחדים על דמותה ותפילה מרגשת. אל תחמיצי!

אא

לרגל יום פטירתה של רחל אמנו, ייערך השבוע משדר מיוחד בערוץ הידברות, ביום חמישי ט' בחשוון, 10.11, בשעה 19:00 בערב.

החיים שלנו מורכבים. מורכבים מרגעי שמחה וגם מרגעי עצב. לכולנו יש קשיים, השאלה היא איך מתמודדים עם הקשיים האלה. איך מתמודדים כשהדברים לא הולכים בדיוק כפי שאנחנו רוצים? איך גם במצבים קשים נשארים באמונה שהכל לטובה? איך מודים על מה שיש? מהו הכוח של תפילת ההודיה? ואיך ההודיה משפיעה על הבית שלנו, על הזוגיות ועל הילדים? תשובות לשאלו אלו ועוד רבות תוכלו לקבל במשדר המיוחד.

במהלך המשדר, יארח ערוץ הידברות רבים מרבני הארגון: הרב זמיר כהן, הרב יגאל כהן והרב עמנואל מזרחי. הרבנים יעלו על נס את דמותה של רחל אמנו ואת מה שניתן ללמוד ממנה בנוגע לחיינו בדור זה.

הרבנית ימימה מזרחיהרבנית ימימה מזרחי

הרבנית חגית שירה תתארח במשדר ותספר בדרכה הייחודית על הבטחתו של הקדוש ברוך הוא לרחל אמנו, עוד תסביר הרבנית, מדוע רחל נקברה דווקא בבית לחם, ומהי הסיבה לכך שהציון שלה הפך להיות מוקד עליה.

כמו כן נשמע את דבריה של הרבנית  חדוה לוי, שתסביר במתק שפתיה כיצד ניתן להשרות את הברכה אל תוך ביתנו.

הרבנית אסתר טולדנו, מרצה לענייני זוגיות, תסביר במשדר במתק שפתיה את יסודות הקשר הזוגי, כפי שניתן ללמוד מהזוגיות של יעקב ורחל. כמו כן נשמע את דבריה של הרבנית רויטל צדוק, שתסביר את חשיבותה של ההודיה בחיים, ועל היסודות המובילים אותה בערבי ההודיה שהיא עורכת מטעם הידברות.

עוד במשדר: ענת בן ארי, דגנית שמאי, ליאת זיו, הסטנדאפיסט אסי יסראלוף. כן נשמע את סיפוריהן האישיים של נשים שהשתתפו בערבי ההודיה מטעם הידברות, וחוו ישועות מעל דרך הטבע, 

קטעי מוזיקה מיוחדים ומרגשים יישמעו לאורך המשדר.

במהלך המשדר, יועבר בשידור ישיר המתרחש על ציון קברה של רחל אמנו. יחד עם הרבנית ימימה מזרחי נאמר את תפילת ההודיה העולמית 'נשמת כל חי' בשידור ישיר מקבר רחל.

 
סרטון קצר ומרגש מבית אולפני "סקאלה" השופך בדקות בודדות אור על דמותה של אמא רחל:
 
תגיות:רחל אמנומשדר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה