חדשות בארץ

מרגש: הנווט שניצל מהתרסקות המטוס - בירך ברכת הגומל בחתונת חבירו

שבוע בלבד לאחר אירוע ההתרסקות של מטוס ה-F-16, בו נהרג סגן מפקד טייסת 'העטלף' רס"ן אוהד כהן נוב ז"ל, הנווט שנכח אף הוא במטוס, ופונה במצב קל לבית החולים - בירך ברכת 'הגומל' במהלך חתונת חברו

רס"ן אוהד כהן נוב ז"ל (צילום מסך יוטיוב/ רשות השידור)רס"ן אוהד כהן נוב ז"ל (צילום מסך יוטיוב/ רשות השידור)
אא

לצד העצב על מות חברו סגן מפקד טייסת 'העטלף' רס"ן אוהד כהן נוב, שהובא למנוחות בשבוע שעבר לאחר שמטוס ה-F-16 שלו התרסק בעת הנחיתה בבסיס, הנווט שנכח אף הוא במטוס ופונה במצב קל לבית החולים, הוזמן ביום ב' האחרון לחתונת חברו, נווט מהטייסת העונה לשם רס"ן ש'.

במהלך טקס החתונה המרגש, נשא את דבריו מפקד הטייסת בפני טייסים, נווטים, אנשי הקבע ובני משפחה וחברים שהוזמנו לאירוע, ואמר כך: "אנחנו רוצים להקדיש רגע לזכרו של אוהד כהן נוב, חבר שלנו שנהרג. מההיכרות שלנו איתו, אנחנו יודעים שהוא היה רוצה שנשמח ונרקוד ונהנה מכל רגע. החיים חייבים להימשך. זה מה שאוהד היה רוצה שנעשה".

לאחר דבריו אלו, הזמין מפקד הטייסת את הנווט שניצל אל קדמת הבמה, על מנת שיברך ברכת 'הגומל'. על רגעים מרגשים אלו, התבטא אחד מהאורחים ואמר כי לא נמצא במקום אחד שלא הזיל דמעה ובכה מהתרגשות, נוכח הנס. "זה היה רגע עוצמתי ומרגש מאוד", אמר והוסיף כי ברגעים אלו, עטפו החבר'ה את חברם שניצל, בהרבה חום ואהבה.

תגיות:תאונההגומלנסמרגשנווט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה