חדשות בארץ

"אבא שבשמים, רצית את אביעד קרוב אליך ואנחנו מקבלים באהבה"

אביו של אביעד אלמלם ז"ל נפרד מבנו האהוב: "אביעד, תהיה מליץ יושר, שיהיה לנו כוחות לחזור הביתה ולהמשיך לגדל את הילדים לתורה"

זירת התאונה אמש (צילום: דוברות איחוד הצלה)זירת התאונה אמש (צילום: דוברות איחוד הצלה)
אא

הלוויה כואבת נערכה היום באשדוד, כאשר בני משפחה וידידיו הרבים של אביעד אלמלם ז"ל, ליוו אותו בדרכו האחרונה.

אביעד, תלמיד ישיבת 'כתר תורה', נהרג אמש (ראשון) בתאונת דרכים קשה בכביש 1, יחד עם בת דודתו אלישבע חדד ע"ה.

את דברי ההספד פתח אביו של אביעד, הרב מיכאל אלמלם, שקיבל עליו את הדין באהבה. "אין לי פה להגיד ולא מצח להרים ראש. יוצרי ברחמים, אבא שבשמים, אני מקבל את הדין באהבה. אתה יוצרי, אתה בוראי, אתה מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא", אמר האב השכול.

"אביעד, אתה אהוב שלי. אני לא יכול לדבר עליך בעבר, רק בהווה. כל אחד ואחד שעומד פה עכשיו במקום הזה שואל את עצמו 'מה אני עושה פה עכשיו'. יום לפני יום כיפור באו לפה ללוות אותך", אמר האב לקול התייפחויותיהם של המלווים, "כי הם מכירים אותך כולם פה. אתה דמות מוכרת מהחיוך שלך ומהארת הפנים שלך לכל יהודי. כמה אהבת כל אחד".

עוד הוסיף האב ואמר כי בערב ראש השנה האחרון בא אליו אביעד כדי לאחל שנה טובה. סיפרת לי שהתקשרת ליותר ממאה ושמונים אנשים, מכרים וידידים, כדי לאחל להם שנה טובה, לא עשית העתק-הדבק. התקשרתי אחד אחד לומר שנה טובה. אפילו  לצוות מהתלמוד תורה שלך התקשרת לאחל שנה טובה".

האב הוסיף ופנה לבנו: "איזה כיבוד הורים היה לך בני היקר. היית מתכופף עם הראש ובא אלי, ומבקש: 'אבא, תברך אותי. אני רוצה להיות גדול בתורה, אני רוצה שיהיה לי ילדים קדושים', כך היית אומר.

"אביעד, אביעד", אמר האב בקול שבור. "כל אחד פה צריך לקחת את הגמילות חסדים שלך, היית בא אלי כל פעם ואומר: 'אבא, יש חתן בישיבה שאין לו כסף', היית מעורה בהכל, רצית שלכולם יהיה הכל".

האב צמרר את הקהל כשסיפר שבשבוע הבא אביעד היה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-19. "אביעד יקירי, אביעד. בשבת שובה היית בישיבה, ואנחנו בבית דיברנו איזה מתנה נקנה לך. במקום לקנות לך מתנה קניתי לך תכריכים, אביעד שלי", בכה האב השכול כשקהל המלווים מיילל בבכי.

"אביעד, זה לא המתנה שרציתי לקנות לך ליום ההולדת, בני אהובי, אבל, אביעד, יש מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא, היה הווה ויהיה, הקדוש ברוך הוא, עילת כל העילות וסיבת כל הסיבות, הוא תקיף ובעל היכולת ובעל הכוחות כולם, ואנחנו עפר ואפר. הקדוש ברוך הוא רצה אותך איתו", אמר האב בקול יציב.

האב הוסיף ופנה לבני משפחתו: "ילדים אהובים, אני פונה לאשתי האהובה ולילדים. אנחנו צריכים להשאיר פה את הכאב ואת הדמעות. יש לנו ילדים קדושים, ואנחנו נחנך אותם על פי התורה הקדושה. נעשה כל מה שביכולתנו שיהיו גדולים בתורה, שיעשו נחת רוח לקודשא בריך הוא, בשביל זה אנחנו בעולם בשביל, לעשות נחת רוח".

האב נפרד מבנו האהוב במילים הבאות: "אביעד, תהיה מליץ יושר, שיהיה לנו כוחות לחזור לבית ולהמשיך ולגדל את הילדים בעזרת ה', שהקדוש ברוך הוא ימחה כל דמעה, שייקח את הדמעות שלנו וימחק את כל שטרי חובותינו.

"שיישמע במהרה קול השופר הגדול והחזק, והקב"ה יגיד לנו סלחתי כדבריך ויחתום אותנו לחיים טובים ולשלום. ה', אנחנו אוהבים אותך. ה', אנחנו אוהבים אותך", סיים האב השכול את הספדו המרטיט.  

תגיות:תאונהאמונהטרגדיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה