טורים נשיים

דרושה דיילת מלכות – אילו תנאים טובים מחכים לך?

יום הכיפורים. לפני החתימה הגורלית שתקבע את מעמדך בשנה הקרובה, את מבקשת להכפיל ולשלש את זכויותיך. מהי הדרך המהירה לבצע זאת?

  • ד' תשרי התשע"ז
אא

ברגע שלקחת על עצמך את היוזמה להפיץ את האמונה, את נכנסת לעולם אחר, משודרג יותר. איך תלכי לזכות את הרבים?

"וילך משה. הלך אל כל שבט ושבט וחיזק לבם" (אבן עזרא)

את עובדת כדיילת בשירותו של מלך. תפקידך לחלק כרטיסי בקור לנתיני המלוכה על מנת שיצמידו אותם כתגיות לדש בגדיהם. לא קלה משימתך. ישנם כאלה שעדיין לא מכירים ביופיה של מלכות או במגילת האצילות שתעניק לחייהם. על כן דלתות רבות נטרקות בפניך. לפעמים אף מביישים אותך. וכמעט גורמים לך לסגת מהיעד שאליו את חותרת. אבל האהבה הגדולה שלך למלכך, שמינה אותך למשרה שאת נושאת על כתפך היא המניעה אותך בכל פעולותייך. מבית לבית, רגלייך מוליכות אותך וממליכות עוד בת מלכות. נועם דיבורך, מאור פניך ושמחת חייך שספגת במעון המלוכה, מלוים אותך כעת כשובל נסיכותי ומקרינים על סובביך רצון להידבק בגלימתו של מלך.

1. שלומה של מלכות משלבת את השלום בין נתיניה. וילך משה. הוא הלך מאהל לאהל, אל כל אחד מישראל, והיה מדבר על לבו את הדברים האלה על התשובה. הן דברי וידוי בין אדם למקום, הן דברי פיוס בין אדם לחברו. (כלי יקר) לבך חפץ לעשות שלום בין בת ישראל לאביה שבשמים. חפשי בנוסף להגביר שלום בין אישה לרעותה ותזכי להשפיע על כל הגלובוס. כי גדולה תשובה שאפילו בזמן שיחיד עשאה, מוחלין לו ולכל העולם כולו

2. התחילי מהלך וקבלי גיבוי מלכותי. חזקו ואמצו...הוא ההולך עמך לא ירפך ולא יעזבך. שיסייע בידך לעשות. אם תעשה...תצליח (אלשיך) ה' הולך עמך, לא במקומך. עשי השתדלות בזיכוי הרבים, צעד אחד קטן ותקבלי סייעתא דשמיא ממרום. גם במעשה זה וגם בשאר התחומים בחייך. הצדיק חונן ומלווה לאחרים ומתבשר שזרעו לברכה.

3. פרסמי את הליכותיו של מלכך. וה' הוא ההולך לפניך. שלא יחשוב...כי יכול יוכל לכל המלחמות... כי לא ביכולתם תלוי הדבר, אלא בה' לבד הוא תלוי, והוא אומרו הוא ההולך, ולא בשיתוף כוח אחר. (אור החיים) העיקר הוא לחזק את האמונה שאין עוד מלבדו בכל רגע ורגע. הביטחון באדון העולם שמושרש אצלך יעבור גם הלאה ויקבץ לבבות בהוד מלכות. בנוסף, תוכרזי כאהובה בשמים.

4. האזיני לכרוז מבית המלוכה. קרא את יהושע...וילך משה ויהושע ויתיצבו באהל מועד. שבא הכתוב להודיע את מעלתו ושקידתו של יהושע שהיה משרת משה, מבקר עד ערב נוצר תאנה תמיד, ולכן לא הוצרך לקריאה, כי הוא בא מאליו. (כלי חמדה) אל תחכי שיקראו לך. אל תלכי, רוצי על זה. אומר הזוהר הקדוש אם היית יודעת המעלה של הפצת מלכותו יתברך, היית ממהרת להספיק כרודפת אחר החיים. בעודך מאספת נשים לשיעור תורה, תורמת לארגון מזכה רבים, מפנה חברות להכיר את עומק יהדותם, הזכות הזו עומדת לך לעד. והיא שתגן עליך בכל עת מצוא.

יהי רצון שבכל מקום בו תלכי, תזכי להיות שגרירה נאמנה של מלך מלכי המלכים שיוליך אותך זוהרת ככוכבי רקיע לעולם ועד.

המאמר נכתב לע"נ בת דודתי, רבקה ג'ני סופיר ע"ה.

יעל עט לוי היא מרצה ויוצרת. כתובת המייל - 8400398@gmail.com

תגיות:יום הכיפוריםיעל עט לוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה