בריאות ותזונה

על ’עץ הנס’ כבר שמעתם? רופאה אמריקנית טוענת כי בכוחו לרפא למעלה מ-300 מחלות, כולל סרטן

רופאה אמריקנית בשם ד"ר מוניקה מרקו, שמתמחה בפרמקולוגיה – חקרה את עץ המורינגה במשך שנים ספורות, והגיעה למסקנה יוצאת דופן אותה פרסמה בספר מיוחד פרי עטה: מדובר ב'עץ הנס' שבכוחו לרפא למעלה מ-300 מחלות קשות, שבכללן גם סוכרת וסרטן

אא

רופאה אמריקנית בשם ד"ר מוניקה מרקו, שמתמחה בפרמקולוגיה – חקרה את עץ המורינגה במשך שנים ספורות, והגיעה למסקנה יוצאת דופן אותה פרסמה בספר מיוחד פרי עטה: מדובר ב'עץ הנס' שבכוחו לרפא למעלה מ-300 מחלות קשות, שבכללן גם סוכרת וסרטן.

בספרה 'עץ הנס' – מתארת מרקו את הסגולות הרבות שעץ זה ניחן בהן, ואת השימושים הנרחבים שנעשים בכל חלקיו - החל מהשורשים וכלה בפרחים, ובקליפת הגזע. בכולם נמצאים חומרים חשובים כגון חלבונים, קרוטונואידים, ברזל, אשלגן, פיטוכימיקלים, אנטיאוקסידנטים, נוגדי סרטן, ויטמין A, ועוד.

במחקרים שעשתה טרם כתיבת הספר, גילתה ד"ר מרקו כי מדובר באחד הצמחים היותר נדירים מבחינת הפוטנציאל הרפואי שלהם, וכתבה כי שימוש מבוקר בחלקי הצמח השונים - יכול לחזק את מערכת החיסון ,כמו גם לסייע במיגור תאים סרטניים.

בראיון מיוחד שנעשה עמה בערוץ 'דיסקברי', סיפרה ד"ר מרקו כי כל המחלות שלנו נגרמות בשל העובדה שאנחנו לא אוכלים את מה שאנחנו אמורים לאכול. "רוב הצמחים שמסביבנו מכילים את החומרים הייחודיים שמסייעים בריפוי טבעי", היא אומרת. "עץ המורינגה הוא יוצא דופן מכיוון שהצמח היחידי הזה מכיל קשת רחבה של חומרים מזינים וחיוניים, ולא רק דבר אחד או שניים".

על פי הגדרות המכון הלאומי לבריאות, אנטיאוקסידנטים למשל – מגנים על תאי הגוף ומונעים אותו מהידבקות במחלת הסרטן. "המורינגה הוא אוצר בלום של אנטיאוקסידנטים כאלה", מסבירה ד"ר מרקו. "בזכות המורינגה ניתן לטהר את המעי משאריות בלתי רצויות כמו גם מחיידקים מסוכנים שגורמים לאולקוס. זרעי המורינגה משמשים את האסייתים כבר עשרות שנים, לטיהור מים. בעלעלי המורינגה ישנה חומצה כלורוגנית שגורמת להאטת קצב ספיגת הסוכר בגוף. בהיותו אנטי סרטני, חומר פעיל בשם Niacimicin שנמצא בכל חלקי העץ, עוזר במניעת מחלת הסרטן, ואף מסייע לשיפור תפקודיה של בלוטת התריס, ועוד".

לדברי ד"ר מרקו, זה מדהים לראות שרבות מהתשובות שאנחנו מחפשים למחלות שונות ברפואה הקונבנציונאלית, בעצם נמצאים במזונות הטבעיים שמקיפים אותנו מכל עבר.

עלעלי עץ המורינגהעלעלי עץ המורינגה
זרעי המורינגה שמשמשים להפקת שמן מיוחדזרעי המורינגה שמשמשים להפקת שמן מיוחד

תגיות:רפואהסרטןמדעבריאותצמחי מרפאמורינגה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה